skuter 125 ccm osiągi

Skuter 125 ccm osiągi

Skuter 125 ccm osiągi

Skuter 125 ccm osiągi - one mogą cię zaskoczyć. Chociaż pojemność 125 ccm to wcale nie tak dużo, okazuje się, że osiągi takich skuterów wcale nie są takie małe, jakby się mogło wydawać. Skoro skuter 50 ccm jest w stanie spokojnie jeździć po mieście z prędkością 50 km/h, to tak duży silnik będzie jeszcze lepszy. Oczywiście na rynku zajdziemy również większe skutery, ale taki skuter jest najlepszy na dobry początek.

Skuter 125 ccm osiągi - pytaj o radę specjalistów. Wiadomo, że w Internecie znajdziemy mnóstwo interesujących nas informacji na temat tego, jak wyglądają osiągi takich skuterów, na co zwracać uwagę, a c nie powinno być dla nas tak istotne. Warto jednak zapytać się o opinie specjalistów, bo w Internecie oprócz rzetelnych wypowiedzi znajdziemy też zupełnie odbiegające od rzeczywistości opinie amatorów motoryzacji, którzy nie mają dużego pojęcia o motocyklach.

Skuter 125 ccm osiągi- jak sprawdzić? Warto, przed zakupieniem skutera 125 sprawdzić jego specyfikacje, jakie ma osiągi. Przydatne na ten temat informacje znajdziemy przede wszystkim w Internecie, aczkolwiek warto też dopytywać się mechaników i szukać porad u osób, które taki sprzęt już posiadają. To pomogą unikać większych problemów podczas zakupów.

Szymon Kubiak

Polskie prototypy motocykli - stracone szanse

Polskie prototypy motocykli - stracone szanse

Prototyp - wizjonerska próba wyprzedzenia epoki. Innowacyjne, łamiące dotychczasowe standardy. Często zapomniane i niedocenione. Dzisiaj przedstawiamy Wam konstrukcje, których autorami są Polacy. Niestety nie zobaczycie ich na drogach. Większość z nich nie miała szczęścia i została odłożona na półkę. Ciekawe co by było, gdyby konstruktorom pozwolono te pomysły rozwijać...

Totalna dominacja treści | Peugeot Speedfight 125

Niezbyt często się zdarza, aby projektanci i konstruktorzy równomiernie zadbali o własności jezdne i formę pojazdu. Tak też jest w przypadku Speedfighta 4, chociaż wygląd to oczywiście kwestia gustu.

Najtańsze motocykle i skutery 125 ccm w Polsce

Po wprowadzeniu w życie ustawy o motocyklach klasy 125, dealerzy nie nadążali ze sprowadzaniem motocykli. Ludzie skuszeni oszczędnością czasu i paliwa ochoczo sięgali po małe jednoślady. Ten trend się utrzymuje, z czego bardzo się cieszymy. Jednak, czy maszyny na samochodowe prawo jazdy, to tylko mniejsze koszty paliwa? A co z cenami samych motocykli? Przecież nowe jednoślady kosztują niemało. Jednak, na szczęście, nie wszystkie! W tym zestawieniu przedstawimy wam stodwudziestkipiątki, które znajdziecie w Polskich sieciach dealerskich, a nie wydacie na nie więcej niż 10 tys. zł.. Jak się przekonacie, na nowy motocykl czy skuter, wcale nie trzeba przeznaczyć fortuny. Zapraszamy do lektury, mamy nadzieję, że wielu z Was znajdzie coś dla siebie.

Wielki test klasy 125! | 38 motocykli i 15 testerów w jednym miejscu i czasie

Wielki test klasy 125! | 38 motocykli i 15 testerów w jednym miejscu i czasie

motocykli i skuterów klasy 125. Na warszawskim Bemowie udało się nam wtedy zgromadzić ok. 30 maszyn. Siłami naszej i kilku redakcji i kilku zaprzyjaźnionych motocyklistów udało się objeździć wszystkie sprzęty i w mniej więcej logiczny sposób usystematyzować spostrzeżenia. „Wielki test 125” odbił

Przegląd skuterów 125 | Romet

Przegląd skuterów 125 | Romet

To typowy mieszczuch na dużych kołach nie pozbawiony jednak stylu i elegancji. Skuter dysponuje wygodną, dużą kanapą oraz sporym schowkiem pod siedzeniem, który przyda się podczas codziennej eksploatacji skutera. Dynamiczny silnik zapewni całkiem przyzwoite osiągi. Jak podaje producent skuter

Yamaha YBR 250 | W rytmie samby

Yamaha YBR 250 | W rytmie samby

, kto dopiero zaczyna swą przygodę z motocyklizmem i nie jest przygotowany na wygórowane osiągi, najmniejsze jednoślady, klasy 125-250 ccm są idealnym wyborem. Przebojowa para Yamaha YBR 125 brylowała w zestawieniu sprzedaży za 2007 r., YBR 250 rok później. Sukces tych małych

Honda Integra VS Yamaha TMax| Szybko, coraz szybciej

Honda Integra VS Yamaha TMax| Szybko, coraz szybciej

przestrzenią ładunkową, która i tak wydaje się luksusowo ogromna w porównaniu z Integrą. Widywałem skutery klasy 125 ccm z większymi bagażnikami... W żadnym z omawianych skuterów pod kanapą nie zmieszczą się dwa kaski, a w Hondzie miałem kłopot z upchnięciem

Zipp Quantum QR Max 125|Dobry wzorzec to podstawa

Zipp Quantum QR Max 125|Dobry wzorzec to podstawa

hamulców postojowych w skuterach, ale czy taka pożyczka ma aprobatę japońskiego producenta? Sam mechanizm to już inna bajka, niż w „japończyku”: zasadniczy hamulec jest tarczowy, a postojowy – bębnowy. QR Max 125 podczas jazdy nocą jest łatwy do zauważenia. Tyle punktów

Vespa Sprint 125 | Praktyczna Włoszka?

Vespa Sprint 125 | Praktyczna Włoszka?

warto wydać na Sprinta. Podstawowa wersja skutera to koszt 18 tys. Z ABS-em cena rośnie do ponad 19 tys., a modele spełniające normę Euro4 to już 20 tys. i więcej. Kwota jak na 125-tkę jest powiedzmy delikatnie - wygórowana. Wiem, że nie spodoba się to importerowi ale taki komfort jazdy i osiągi można

Suzuki GSX Concept

Suzuki GSX Concept

Motor Show producent zamierza pokazać także skuter - Hustler Scoot. Pojazd będzie miał pojemność 50 ccm, całkiem ciekawą stylistykę i będzie wyposażony w walizkę. Jak mówi Suzuki tę ostatnią będzie można zabrać ze sobą kiedy zejdziemy z jednośladu. ma się w niej zmieścić na przykład rakieta tenisowa

Kymco Like 125 - skuter dla kobiety? [test wideo]

Kymco Like 125 - skuter dla kobiety? [test wideo]

Kymco Like 125 na pewno spodoba się Paniom szukającym czegoś w "rozsądnych pieniądzach", ale jednocześnie wyglądającego stylowo. Pod tym względem Like ma wszystko na miejscu. Skuter kosztuje nieco ponad 7 000 zł, zatem daleko mu do wygórowanych cen konkurencji prosto z Włoch. Jak już

Nowe Junaki dla kierowców z prawem jazdy kat. B (i A1)

Nowe Junaki dla kierowców z prawem jazdy kat. B (i A1)

124 ccm. Producent podkreśla, że to bardzo oszczędna jednostka, spalanie ma nie przekraczać 3 l/100 km. Skuter Junak Vintage 125 ma kosztować 5599 zł. 4F Bielizna polarowa męska SPOKEY Odzież Termiczna X-Bionic Kaleony Energy Sprawdź ceny ? Sprawdź ceny

Coś w nim jest

Coś w nim jest

, niż w przypadku konstrukcji bardziej wysilonych. Tak zwykle bywa, że te o niższych osiągach są bardziej elastyczne i nie ma potrzeby wkręcania ich na wysokie obroty. Tu też skuter ma dobrą dynamikę już przy niskich obrotach. To pewnie jeden z powodów, dla których każdy, kto dosiadł

Przegląd skuterów 125 | Yamaha

Przegląd skuterów 125 | Yamaha

125 ccm z wtryskiem paliwa oferuje równowagę między sportowymi osiągami i codzienną użytecznością, a połączenie niskiego spalania i niemal 12-litrowego zbiornika paliwa gwarantuje długi przebieg między tankowaniami. O bezpieczeństwo kierowcy X-Maxa 125 dba ABS zapewniający pewne hamowanie nawet na

SYM GTS Joymax 125i Sport ABS start&stop | Awans niższej klasy

SYM GTS Joymax 125i Sport ABS start&stop | Awans niższej klasy

SYM GTS, Wyglądający jak średniej wielkości maksiskuter, był napędzany większymi silnikami - 250 ccm lub niespełna 300 ccm. Wersję Joymax napędza silniczek o pojemności 125 ccm. W efekcie ta "stodwudziestkapiątka" jest dość duża i ciężka. Dodatkowy przydomek "Sport"

Wielki test skuterów i motocykli 125 | Skutery

Wielki test skuterów i motocykli 125 | Skutery

wpływało umiejscowienie i czytelność zegarów, ilość schowków i bagażników oraz obsługa dźwigni i przycisków. Kategorie poświęcone jeździe to: Silnik, prowadzenie i hamulce. Chyba nie musimy ich objaśniać... Zobacz pełną galerię zdjęć z wielkiego testu skuterów i motocykli 125 | Skutery Kto testował

Przegląd skuterów 125 | Kymco

Przegląd skuterów 125 | Kymco

znajduje się na wysokości 840 mm. Dla wysokich nie będzie to jednak problem, a wyraźna zaleta. Poza tym siodło jest wygodne i sprawdzi się nawet podczas dłuższych podróży. Sporym plusem Agility City 125 jest też fabryczny kufer centralny, który zwiększa możliwości ładunkowe skutera. To w mieście

Peugeot Citystar 50 - stówa za kilogram

Peugeot Citystar 50 - stówa za kilogram

Citystar jest nowym skuterem, a nie tylko modyfikacją poprzednika. Ma większe o cal koła, większej średnicy tarcze hamulcowe i większą masę. Jego wielkość bierze się stąd, że to w zasadzie skuter klasy 125/200 ccm, do którego włożono silniczek motorowerowy. Mimo to Citystar nie jest dla małolatów

Skutery Romet Platnium | Miejska seria w trzech kolorach

Skutery Romet Platnium | Miejska seria w trzech kolorach

dwóch wersjach silnikowych z dwusuwem o pojemności 49 ccm (takim jaki ma Blu) i czterosuwowym 124 ccm. W motocyklowej wersji osiąga maksymalną moc 6,6 KM i rozpędza się do 90 km/h. Fot. Romet Romet White City z silnikiem 50 ccm kosztuje 5999 zł, wersja 125 jest o 300 zł droższa. Fot. Romet Nowe

Wielki test skuterów i motocykli 125 | Podsumowanie

Wielki test skuterów i motocykli 125 | Podsumowanie

nie jest łatwy w manewrowaniu, przez co musiał wylądować na końcu stawki. Zobacz również galerię zdjęć Cruiserów 125 ccm Wielki test skuterów i motocykli 125 ... Honda Forza 125 ! Nowy model skutera nie pozostawia nic do życzenia. Wygląda nowocześnie i jest rewelacyjnie wykonany. Jest też

Kymco Downtown 125i ABS - w nowym wcieleniu

Kymco Downtown 125i ABS - w nowym wcieleniu

W Polsce rynek skuterów klasy 125 rozwinął się dopiero, gdy pozwolono nimi jeździć posiadaczom prawa jazdy kategorii B. Odkryliśmy wreszcie liczne zalety tych małolitrażowych jednośladów. W zatłoczonym mieście pomykają równie szybko, jak większe potwory, a palą na poziomie motorowerów. Lecz co

Romet Retro 7 125 | Na fali

Romet Retro 7 125 | Na fali

wygodną kanapę. Jest cichy, więc długotrwała jazda nim nie męczy i daje wiele przyjemności. W chińskich skuterach to nie jest normą. Fot. Sławomir Kamiński/Agencja Gazeta Dzięki silnikowi o motocyklowej pojemności 125 ccm nie miałem problemu, aby nadążyć za startującymi spod świateł samochodami i

Przegląd skuterów 125 | Vespa

Przegląd skuterów 125 | Vespa

wtryskiem paliwa. Jednostka, jak przystało na skuter ze sportowymi aspiracjami, zapewni nam odpowiednie przyspieszenie i dynamikę. Skuter jest dość wąski i zwinny. Do tego niska waga powoduje, że Sprinta bardzo dobrze i pewnie się prowadzi. Jeżeli poszukujecie 125-tki o klasycznym wyglądzie, ale z żyłką

VII Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów w Warszawie - to warto zobaczyć

W związku z wejściem w życie, nowych przepisów umożliwiających kierowcą z prawem jazdy kategorii B poruszanie się skuterami 125 ccm, na imprezie z pewnością nie zabraknie producentów tych właśnie pojazdów. Junak zapowiedział pokazanie całej gamy nowych modeli, podobnie jak Kymco czy Zipp. Na liście

Hyosung GV125C - oryginalny

Hyosung GV125C to maszyna, która niewątpliwie zwróci uwagę. Motocykl jest dość duży jak na 125 ccm. Niestety przy okazji jest też dość ciężki. 172 kg to sporo. Nie należy jednak skreślać go z tego względu. Dość nisko położony środek ciężkości pozwala na łatwe manewrowanie. V-ka napędzająca model

Junak M11 125 | Prawie jak Rebel

zaakcentowany sporych rozmiarów chłodnicą osłoniętą chromowanym grillem. Motocykl robi bardzo pozytywne ogólne wrażenie. Jedynie prowadzenie przewodów elektrycznych i linek mogłoby być bardziej dyskretne. Wielki test skuterów i motocykli 125 Gdy tylko zasiądziemy na nisko umieszczonym siedzisku, wsiąkamy

Peugeot Satelis 125i | Nie szaleć z gazem

zwieńczeniu kanapy ? jeszcze jeden, malutki, chyba na paczkę chusteczek. Satelis to duży skuter, więc nie można wymagać, aby napędzający go mały silniczek dawał atomowe osiągi. A i tak, mimo sporej masy, w ruchu miejskim okazał się żwawy m, bardzo zwrotnym i zwinnym pojazdem. Dynamiczną jazdę trzeba jednak

7 motocykli dla kobiet

jednocześnie wykorzystać motocykl np. do dojazdów do pracy, proponujemy bardzo mały Kawasaki KLX 125, który nadaje się też do jazdy w mieście i na szosie na niezbyt długich dystansach. Wyposażony w 4-suwowy silnik chłodzony powietrzem o pojemności 125 ccm. Jest lekki (138 kg z paliwem) i kompaktowy, ponieważ

Wybitny turysta | Honda VFR 1200

Dzisiaj silniki V4 znajdują zastosowanie jedynie w motocyklach sportowo-turystycznych, jednak we wczesnych latach 80. ta konstrukcja zadebiutowała cruiserze VF 750 Magna. Bagaż dziedzictwa Silnik wszedł na rynek w 1982 roku. Mimo bezspornych zalet, takich jak wybitne osiągi czy zwartość konstrukcji

Suzuki Van Van 125 | Stworzony by cieszyć

ten temat ma podróżniczka Weronika Kwapisz. Podczas wyprawy " Riding Across Europe " na identycznym sprzęcie pokonała ponad 12?000 km. Van Van 125 kosztuje sporo, ale zasługuje na swoją cenę. Wielki test skuterów i motocykli 125 SILNIK Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem Układ

Kymco Agility RS Naked 50 2T | Rozebrany tylko trochę

ma średnicę 200 mm. Taki sam zestaw jest stosowany w odmianie Agility napędzanej silnikiem 125 ccm, oferującej o wiele lepsze osiągi, zatem w słabszej wersji ma on zapas efektywności. Tylne koło jest zatrzymywane klasycznym hamulcem bębnowym. Ten miejski skuter jest bezpieczny także na postoju

Platinum Rider: nowoczesna paleta olejów do motocykli

Zgodnie ze zmianami przepisów, które nastąpiły w połowie ubiegłego roku, zezwolono na prowadzenie motocykli o pojemności do 125 ccm i mocy nie przekraczającej 11 kW osobom, które posiadają prawo jazdy kat. B od minimum trzech lat. Do tej pory prawo jazdy kat. B uprawniało do prowadzenia tylko

Peugeot Jet Force C-tech 50 | Komfortowy sportowiec

Mimo że Jet Force jest produkowany od kilku lat, nadal znajduje się w czołówce najlepszych pięćdziesiątek. Ten model Peugeota był prekursorem wielu nowoczesnych rozwiązań, stosowanych w seryjnie produkowanych skuterach. W wersji z czterosuwem o pojemności 125 ccm został wyposażony w sprężarkę

Zipp Quantum R 125 | Wart prawa jazdy A1

Quantum w ofercie Zippa jest od samego początku. Jednak wersja z motocyklową pojemnością silnika - 125 ccm - pojawia się tylko co jakiś czas. Niestety, u nas to "pięćdziesiątki" idą jak woda, zaś skutery o najbardziej popularnej w UE pojemności, zwłaszcza wśród nastoletniej młodzieży

Podróż w nieznane

, rzędowe dwójki o pojemności maks. 500 ccm (na niektórych rynkach jest oferowana także czterocylindrowa sześćsetka). Tym sposobem powstały modele takie jak TNT 125, BN 251 i 302, 302R oraz TRK 502. Z racji powrotu marki Benelli na nasz rynek (importerem została firma MotorLand) mieliśmy

Romet Division 125 | Graj, muzyko

mieście ułatwia także wyjątkowo elastyczny silnik. Zapomniałeś zredukować lub po prostu Ci się nie chciało? Siedź spokojnie i odkręć manetkę, silnik weźmie to na swoje barki. Poczujesz się trochę jak na skuterze. Osiągi są typowe dla stodwudziestekpiątek. Do sprawnego poruszania się po mieście wystarczy

Jaki skuter 125 wybrać? | Test motocykli i skuterów dla kierowców aut

motorower, ale w końcu ma 125 ccm pojemności, więc nim nie jest. Zgłupieliśmy, ale najważniejsze jest, jak on jeździ. Athlete jest nietypowy ze względu na przełożenie napędu. Otóż posiada czterostopniową, manualną skrzynię biegów, ale wyręcza nas w kwestii używania sprzęgła. Proces wysprzęglania odbywa

Peugeot Elystar 50 | Turystyczna pięćdziesiątka

125 i 150 ccm. Jednak testowy skuter porusza się dzięki dwusuwowi o motorowerowej pojemności 50 ccm. Może nim jeździć pełnoletni obywatel bez motocyklowego prawa jazdy. Elystar to duży - jak na motorower - skuter o eleganckiej sylwetce. Co ciekawe, mimo upływu dziewięciu lat, jego linia nie zestarzała

SYM Joyride 125 | Maksiskuter dla szesnastolatka

ogromna. Począwszy od terenówek, poprzez klasyczne nakedy, małe przecinaki, kończąc na skuterach wszelkiej maści to klasa dla młodzieży z prawem jazdy A1. U nas zazwyczaj przeciętna 125 ccm kojarzy się z niewielkim skuterkiem miejskim. Również w tej grupie występują większe, bardziej wygodne skutery. Ze

Numer 11/2012

kryzys ma swoje dobre strony. Wreszcie zaczęły się u nas sprzedawać maszyny klasy 125 ccm, mimo spadków sprzedaży w całej branży. Doganiając Europę, również Polacy zaczęli rozumieć, że?te maszyny są najlepszym lekarstwem na?wiecznie zakorkowane, miejskie arterie i stale rosnące ceny paliw

Cztery nowe motocykle i skuter Suzuki

Zaczynamy od skutera, którym mogą jeździć zarówno posiadacze motocyklowego prawa jazdy od kategorii A1, jak też kierowcy samochodów. Ten jednoślad o nowoczesnych kształtach wyposażono w równie nowoczesny silnik o nieco mniejszej pojemności niż większość motocykli klasy 125. Ma on 113 ccm pojemności

Moto-Magnus Carave 2T

dziwić, w tym skuterze są również montowane silniki 125 i 150 ccm. Niestety tych wersji nie ma w ofercie polskiego importera. Powodem jest niczym nieuzasadniona niechęć naszych skuterzystów do klasy skuterów w tej grupie pojemnościowej.W porównaniu z czterosuwową wersją

Kymco Agility RS 50 2T | Bardziej sportowy

prędkości służy z przodu hydrauliczny hamulec tarczowy z pływającym dwutłoczkowym zaciskiem wgryzającym się w sportowo wyglądającą tarczą o średnicy 200 mm. W taki sam hamulec jest wyposażona odmiana motocyklowa, czyli z silnikiem 125 ccm, więc musi bardzo dobrze się sprawdzać w sytuacjach awaryjnych. Tylne

Zipp Superray | Skuter półtoraosobowy

Czy nowy model musi być całkiem nową konstrukcją? Wiele samochodów opiera się na płycie podłogowej, zawieszeniu lub silnikach wcześniejszych wersji. Podobnie jest z motocyklami. Czemu nie mogłoby być tak ze skuterami? Zmiana nadwozia skutera, punktów świetlnych czy niewielka ingerencja w zespół

Zipp XRace 50 | Mały wojownik

, tylko motorower. Wszystko w nim jest jak w dorosłym motocyklu. W końcu opcjonalnie mógłby tu również być zamontowany silnik 125 ccm. Xrace 50 ma śliczne, aluminiowe koła obute w grube opony, tarczowe hamulce o słusznej średnicy, duży, chromowany tłumik. Pod siedzeniem jest mały schowek na dokumenty

Honda CN 250 Helix | Kosmiczny tapczan

odważny jak Honda w połowie lat osiemdziesiątych. Koncern Piaggio miał co prawda Vespę z silnikiem o pojemności 200 ccm, ale był to skuter oparty na tej samej koncepcji, co mniejsze pojazdy (niewielkie rozmiary, skromna kanapa). Większa jednostka napędowa zapewniała lepsze osiągi, ale poziom komfortu

Golas, sportowiec, enduro czy turystyk?

ma duży skok, stąd charakterystyczne, wysoko umieszczone błotniki. Wyposażone są z reguły w silniki o niewielkiej pojemności, 125 do 400 ccm, lecz sporej mocy. Przełożenia skrzyni biegów są tak zestopniowane, by umożliwić maksymalne przyspieszanie i szybkie wytracanie prędkości, gdy pojawi się

SYM GTS 250i | Turystyczny mieszczuch

dobrą ochronę jadącego za kierownicą skuterzysty. Najbardziej marzną niczym nieosłonięte dłonie. W trasie skuter palił jeszcze mniej, bo niespełna 3,5 l/100km. Jadąc z pasażerem, osiągi trochę spadły, natomiast prowadzenie pozostało na dobrym poziomie, mimo że pasażer siedzi wyżej niż kierowca. Jak

Derbi Boulevard 50 2T | Powolne odkrywanie urody

Pierwsze moje spotkanie z Derbi nie spowodowało żadnych głębszych doznań estetyczny. Dopiero przyglądając się dłużej Bulevardowi, zaczynam dostrzegać jego dyskretną urodę zbliżoną do szkoły włoskich stylistów. Przód skutera oraz jego bryła nawiązują wyglądem do obecnie produkowanych skuterów

Porównanie Honda CB 750 Four kontra Honda CB 1100

pojedynczą tarczę współpracującą z jednotłoczkowym zaciskiem. Dziś tego typu układ spotkamy już tylko w niektórych mniejszych skuterach lub chińskich motocyklach klasy 125 ccm. Czy może on skutecznie wyhamować 230 kilo żelastwa, rozpędzone do ponad 200 km/h? Fizyka mówi, że nie może, ale kiedyś

Zico Rooster - kogucik od Zippa

szerokości 120 mm sprawdziły się. Trzymały aż do zamknięcia bieżnika w winklu bez chęci uślizgiwania się. Trzeba pamiętać tylko, aby ciśnienie było prawidłowe, gdyż przy zbyt małym oprócz spadku osiągów, skuter zaczyna prowadzić się mniej pewnie. Po samych, mało uczęszczanych i krętych uliczkach jeździć

"Single" w odwrocie - silniki jednocylindrowe

, chociaż pewnie nie tak dynamicznie jak do tej pory. W niższych segmentach, do 125 ccm, jednocylindrowce wciąż są niezagrożone (96 % oferty). Podobnie jak w niektórych sportach (cross, enduro), głównie ze względu na małą masę i niewielkie gabaryty. W motorowerach, skuterach czy małych

BMW F 650 | Skuteczny internacjonał

zbiornik paliwa. Pod koniec 2001 r. BMW F 650 doczekał się jeszcze jednej wersji: CS. Z enduro łączył ją tylko fakt, że powstała w oparciu o uterenowiony jednoślad. To zwykły, uniwersalny motocykl szosowy, niemal stworzony do jazdy miejskiej. Skok zawieszeń zredukowano do 125 mm z przodu i 120 mm z tyłu

BENZER X-Cross 50 | Czym skorupka za młodu...

rozpędzonego pojazdu nie ma problemów. Duże tarcze hamulcowe wraz zaciskami spełniały swoją rolę bardzo dobrze. To nie dziwi, gdyż w tym samym podwoziu jest montowany także silnik o pojemności 125 ccm. Ładnie wyglądające lusterka są tylko ładne i nic więcej. Ich ramiona są za krótkie, skutkiem czego widać w

Motocykle 125 ccm - 10 pytań i odpowiedzi

sytuacje mogą mieć miejsce w przypadku niektórych, słabych 50-tek. W przypadku skuterów czy motocykli 125 ccm, przyspieszenie do prędkości 60-80 km/h nie powinno nikogo rozczarować. Większość pojazdów tej klasy osiąga maksymalną prędkość na poziomie 90-100 km/h, więc od biedy można też pokonać kilka

Kymco Bet&Win

jest nawet kilka (!). Tajemnica sukcesu największego tajwańskiego wytwórcy skuterów jest prosta - dobra cena plus jakość i osiągi porównywalne z topowymi markami. Co do stylistyki, to tajwańskie skutery nie szokują i już na pierwszy rzut oka widać, że tamtejsi projektanci wykorzystują sprawdzoną metodę

Yamaha X-max YP 250R. Złoty środek

turystyczno-miejski. Przeczytałem gdzieś, że to miejski skuter, bo ma mały silnik 250 ccm. Totalna bzdura, jeszcze nie tak dawno honda Helix była największym skuterem i miała silnik o takiej właśnie pojemności skokowej. Fakt, że są dużo większe silniki w megaskuterach, co wcale nie oznacza przesunięcia "

Piaggio Beverly. Złoty środek

, chłodzony cieczą singiel o poj. 198 ccm, dobrze znany m.in. z modeli Runner, X9 i Vespa GT. W przypadku Beverly ma on moc 19,3 KM i mniej korzystny moment obrotowy, ale i tak całkiem przyzwoicie radzi sobie z niemałą masą skutera. 176 kg plus kierowca wyrywa do setki w 15 sek, a do 80 km/h przyspiesza

Piaggio Beverly 200

zwrotności, jaką dysponują typowe skutery. To jednak nieznaczny minus w porównaniu z poczuciem pewności bliskim temu, jakie może dać tylko lekki i dynamiczny motocykl. Napęd Znakomitym właściwościom jezdnym wtóruje mocarny czterozaworowy, chłodzony cieczą singel o pojemności 198 ccm, dobrze znany m.in. z

Yamaha YBR 125. Prezent dla 16-latka.

. To 125-ka, więc nie ma się nad czym rozwodzić. Przyspiesza. I tyle. Kres możliwości to 115 km/h. Jednak ta Yamaszka nie została stworzona do jazdy z takimi prędkościami. I wcale tego nie udaje. 80-90 km/h to prędkość, przy której czuje się najlepiej. Tyle co skuter Oceniając Yamahę, nie możemy

Rozrywkowa maszyna

piaszczyste łachy pokazują, że to skuter bardzo rozrywkowy. SYM Crox 125 to szybki i zwinny skuter miejsko-wiejski. Jego żywiołem są zarówno zatłoczone ulice miasta jak i wiejskie drogi gruntowe lub nawet ścieżki. To wszystko mamy za rozsądną cenę. Dane techniczne SYM Crox 125: SILNIK Typ czterosuwowy

Nowy Piaggio Liberty ABS

klientów. Nowy skuter Piaggio Liberty powstał w zgodzie z wartościami, które były inspiracją dla stworzenia jego pierwotnej wersji. W celu poprawy bezpieczeństwa wykorzystuje szereg nowinek technologicznych, jak np. układ hamulcowy z ABS, który jest standardem dla wersji 125cm3. Dzięki temu Liberty 125

Agent 125

Yamahy tego montowanego w Chinach motocykla obwarowane było koniecznością spełnienia przez YBR 125 surowych norm dotyczących czystości spalin, którym nie podołał w 2003 roku, kiedy to miał być sprzedawany w Polsce. Jaki wpływ miało to na jego dynamikę i osiągi, będziemy mogli napisać, jak tylko pierwszy

Junak. Uniwersalny

najnowocześniejszych konstrukcjach angielskich. Planowano skonstruować motocykl napędzany silnikiem, o pojemności około 500 ccm. Dlaczego przyjęto tak dużą, nieekonomiczną pojemność silnika w nowo projektowanym motocyklu? Czy przy dominacji na krajowym rynku jednośladów o pojemności 125 ccm, nie wystarczyłby czterosuw

Keeway Cityblade 125 - miejski, skuterowy styl

ścisk nie przeszkadzały Keewayowi w sprawnym poruszaniu się po mieście. Nazwa - w wolnym tłumaczeniu "Miejskie Ostrze" - zobowiązuje. Skuter wchodził w każdą szczelinę w korku niczym nóż w masło. Nawet niewygórowane osiągi nie przeszkadzały naprawdę szybko śmigać przez aglomerację, a to mimo

Romet Z 125 - polski klon Chińczyka

klasy 125 ccm. Za tyle można kupić niewiadomego pochodzenia skuter w supermarkecie. A teraz uwaga! Za 500 złotych mniej można kupić wersję pozbawioną owiewki. Z pewnością nie jest to dużo, nawet doliczając konieczność zamontowania markowych opon. Z awaryjnością już gorzej. Motocykl, co prawda nie zepsuł

Kieszonkowy Ninja - Kawasaki Ninja 250R

spalanie, jakiego pozazdrościłby niejeden czterosuwowy skuter klasy 50 ccm. A my mówimy o dwieściepięćdziesiątce, która kręci się do 14 000 obr/min! Podczas prezentacji wspominano, że silnik Ninji na wysokich obrotach wydaje nieprawdopodobnie rasowy dźwięk. Jak to ładnie określono "dźwięk Ninji"

Ducati Multistrada Granturismo, Honda Crosstourer 1200 DCT, KTM 1190 Adventure, Triumph Tiger Explorer XC | Test 4 turystycznych enduro

. Prowadzenie przy niskich prędkościach pokazuje doskonałe wyważenie tego motocykla, a jazda w ruchu miejskim, dzięki automatowi, jest prosta, jakby to był skuter. Nie bez znaczenia jest też wysoka jakość materiałów i wykonania motocykla, wyważona cena i fakt, że podczas całej wyprawy absolutnie nic nie

100 lat Harleya-Davidsona

skokową 1200 ccm (74 cali sześciennych) i moc 28 KM. Oprócz lepszych osiągów pozbawiony był wad swoich poprzedników: nie przegrzewał się przy dużych obciążeniach, pracował ciszej, olej nie wyciekał z nieosłoniętych popychaczy zaworów ssących, a okres między naprawami głównymi znacznie się wydłużył. Wielki

KTM RC8 1190 - Austriak z ambicjami

. Kiedy po raz pierwszy na nie spojrzałem, z aprobatą przytaknąłem. 155 KM i 120 Nm momentu obrotowego robi wrażenie. I pamiętajmy, że te osiągi pochodzą z potężnego V-twina. Konstruktorzy KTM bazowali na znanym z innych modeli silniku, czyli LC8. Jak sami zapewniają, w tym przypadku mamy do czynienia z

Yamaha FJR 1300AS. Seria z automatu

Na zastosowaniu automatycznego przeniesieniu napędu w motocyklu wiele firm połamało sobie zęby. Kto wie, czy większą przeszkodą niż względy czysto techniczne nie była typowa dla motocyklistów skłonność do konserwatyzmu. Automaty zdołały zadomowić się tylko w skuterach, motocykliści wciąż preferują

Junak 902 - motorower jak motocykl

zasadzie jest to naked. Części oglądających wydał się niewielki, przeznaczony bardziej dla osób niewysokich. Faktycznie, nie?jest duży, chociaż nadwozie i podwozie jest takie samo, jak w modelu 121, wyposażonym w silnik 125 ccm, czyli w pełnoprawnym motocyklu. Pozycja za kierownicą Junaka jest typowa dla

Ten mały motocykl zawróci wam w głowach

Po raz pierwszy zobaczyłem Hondę MSX 125 na prezentacji zupełnie innego, nostalgicznego pojazdu - CB 1100. Jeśli się chwilę zastanowić, to pokazanie wówczas małej Hondy miało spore uzasadnienie. Tak, jak paraklasyczny czterocylindrowiec, "jednogarówka" czerpie całymi garściami z tradycji

Re: Skuter czy manual???

Manual 125 albo skuter 250, osiągi będą miały podobne. Jeżeli szukasz czegoś do 150ccm to raczej maual, zawsze możesz kufry do niego wrzucić. PZDR Yamasz :::Puści klamę, ruszy i na horyzoncie zniknie:::

Re: Skuter na 196 cm wzrostu ??

Skuter Kymco Bet&Win, jeśli już chcesz 50ccm, mógłby być dla Ciebie wygodny. W sumie to na większości skuterków z nie dzielona kanapą dasz rade jechać, siedząc w miejscu dla pasażera :) Z tych na prawko, to już masz wiekszy wybór. Proponuje zrób kat A i kup cos większego. Komfort, osiągi i

Nie wnerwiajcie mnie więcej!

prawie nie, w osiągach przewaga dla 750ccm. Koniec dyskusji. Motocykl to motocykl, a mocy brakuje skuterom i koniec.

Re: Od czego zacząć?

80, i powiem Ci tyle że ja smigam Yamą DT125 i naprawde to twarda sztuka, i łatwa w prowadzeniu. 8. dlaczego nie simson? jak nie masz pojęcia o mechanice to sobie daruj, szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Słabe osiągi i wysoka awaryjnośc. A szkoda, bo WSK i Komara wspominam z sentymentem

Re: Jaki motor dla poczatkujacego??

ogóle właśnie z tego świadomością nie wsiądą ze strachu na motor, i nawet na skuter nie dają się namówić (choć w samochodzie gnają, ile wlezie). Wiem, że nawet na 125-ce można się już "śmiertelnie" rozpędzić, ale może na początek lepsze byłoby coś zdecydowanie słabszego? Uwielbiam jazdę na

ZOBACZ TEŻ WIDEO