mv agusta

MV Agusta

MV Agusta

MV Agusta- włoskie cacko. Włoskie motocykle są naprawdę piękne i stylowe, Włosi zdecydowanie mają talent do tworzenia małych, motocyklowych dzieł stuki. MV Agusta to włoskie cacko, które naprawdę świetnie wgląda. Piękny, szybki, o dużych osiągach. Motocykle tej marki od lat świetnie spisują się na wszelkich torach wyścigowych.

MV Agusta- na rynku od 1945 roku. MV Agusta to włoskie przedsiębiorstwo, które od 1945 roku produkuje naprawdę świetnie sportowe motocykle. Firma mieści się w Mediolanie, co niewątpliwie przyczyniło się do stworzenia motocyklu o pięknych kształtach. Można wręcz uznać, ze zostało wystylizowane. Chociaż firma od początku należała do Vincezno Augsta, również ona, jako nieco mniejsze przedsiębiorstwo została przejęta prze liczący się na rynku koncern Daimler AG.

MV Agusta - prędkość w czystej postaci. Motocykle tej włoskiej marki to jedne z najszybszych motocykli świata. Prędkość odzwierciedlają piękne opływowe kształty, już patrząc na ten wyjątkowy motocykl możemy odnieść wrażenie, że jest on wręcz stworzony do szybkiej jazdy wyjściowej. V Gusta zasłynęła zresztą z najbardziej spektakularnych zwycięstw na torach, dzięki czemu zyskała opinię naprawdę szybkich motocykli.

Informacja prasowa

MV Agusta wraca do Polski!

MV Agusta wraca do Polski!

Po krótkiej nieobecności w naszym kraju marka MV Agusta wraz z nowym importerem wraca do Polski. Od listopada tego roku, ręcznie montowane, legendarne motocykle MV Agusta będzie można zobaczyć w salonie Motors MV Agusta w Warszawie. Wraz z motocyklami do Polski wraca także autoryzowany serwis oraz możliwość zakupu części i akcesoriów.

MV Agusta Diablo Brutale 800

MV Agusta i Pirelli połączyły siły by pokazać najlepsze "Made in Italy".

MV Agusta potwierdza - "rozmowy z Polarisem trwają"

Jak twierdzi Giovanni Castiglioni partnerstwo z Mercedesem to katastrofa. MV Agusta rozmawia już z Polarisem.

MV Agusta F4 RC i Leon Camier

MV Agusta F4 RC i Leon Camier

Aprilia, Moto Guzzi, MV Agusta i SWM z lokalizatorem w cenie!

Aprilia, Moto Guzzi, MV Agusta i SWM z lokalizatorem w cenie!

urządzenia) pozwala na ukrycie urządzenia w naszym motocyklu. W zestawieznajduje się również ładowarka dostosowana do montażu na motocyklu, więc naszamaszyna będzie zawsze pod naszym nadzorem. Do każdego motocykla Aprilia, Moto Guzzi, MV Agusta oraz SWM zakupionego do końca czerwca br. w polskiej sieci

MV Agusta F3 800 AMG pokazana we Frankfurcie

MV Agusta F3 800 AMG pokazana we Frankfurcie

Podczas targów samochodowych we Franfurcie na stoisku AMG, między innymi koło Mercedesa AMG GT stanęła nowa odsłona modelu MV Agusta F3 800. Motocykl zdecydowanie wyróżnia się malowaniem. Żółte owiewki, oczywiście z wielkim logo AMG, korespondują z identycznie pomalowanym samochodem GT. Trzeba

Nowy MV Agusta Dragster 800 | Dawka adrenaliny [wideo]

konstrukcyjnie do MV Agusta Brutale 800, choć różni się od niego stylistyką.Reklamuje go hasło: Adrenaline Addicts Only, czyli: Tylko dla uzależnionych od adrenaliny.

Zlot: MV Agusta i przyjaciele

Zlot: MV Agusta i przyjaciele

Program zlotu przewiduje spotkanie uczestników w sobotę w Katowicach w siedzibie firmy Vitres, która jest generalnym importerem motocykli MV Agusta. W samo południe wyjazd w kierunku Kotliny Kłodzkiej. Uczestnicy pojadą malowniczymi bocznymi drogami. Ok. 17 dotrą do hotelu Zamek na Skale w

MV Agusta ogłosi bankructwo? [AKTUALIZACJA]

MV Agusta ogłosi bankructwo? [AKTUALIZACJA]

MV Agusta stara się uratować swoją płynność finansową. Podobno długi marki z Varese sięgają aż 40 milionów euro. Kwota jest niebagatelna szczególnie, że relatywnie niedawno firma otrzymała spory zastrzyk gotówki od Mercedesa. Jak do tego doszło? MV Agusta zainwestowała sporo między innymi w rozwój

Chińska MV Agusta Rivale?

Chińska MV Agusta Rivale?

około 300 ccm. Co poza tym? Tego niestety nie wiemy. Mamy za to szczerą nadzieję, że MV Agusta podejmie odpowiednie kroki i projekt YX300C6C pozostanie tylko na deskach kreślarskich.

Nowy ścigacz MV Agusta F3 800

Nowy ścigacz MV Agusta F3 800

Nowy ścigacz MV Agusta jest mocny, szybki, a zarazem lekki. Jego trzycylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 798 ccm oddaje 148 KM przy 13000 obr/min. To o 20 KM więcej niż poprzedni F3 675. Maksymalny moment obrotowy też jest imponujący - 88 Nm przy 10600 obr/min.Silnik to zmodyfikowana poprzez

MV Agusta F3 800 AGO | Z autografem legendarnego mistrza

MV Agusta F3 800 AGO | Z autografem legendarnego mistrza

" i na "trzystapięćdziesiątce". Większość swoich zwycięstw odniósł na motocyklach MV Agusta. Nic więc dziwnego, że dziś firmuje swoim przydomkiem limitowaną serię trzystu egzemplarzy nowego supersporta włoskiej firmy. MV Agusta F3 800 przedstawialiśmy już niemal rok temu, gdy pojawiły się

MV Agusta chce rozstania z Mercedesem

MV Agusta chce rozstania z Mercedesem

MV Agusta ma poważne długi. Spłatę niektórych z nich zagwarantował Mercedes, co jeszcze powstrzymuje wierzycieli przed próbami szybszego ściągnięcia ich. Mimo tej sytuacji rodzina Castiglioni zastanawia się nad wykupieniem 20% udziałów jakie obecnie ma AMG w MV Agusta. Jak twierdzi CEO włoskiej

MV Agusta będzie współpracować z Polarisem?

MV Agusta będzie współpracować z Polarisem?

czas mówi się o sportowych inspiracjach zarówno Victory jak i przede wszystkim właściciela marki, czyli Polarisa. Przypomnijmy, że MV Agusta obecnie przeżywa kryzys finansowy. Co prawda motocykle sprzedają się świetnie, ale długi u dostawców i kontrahentów rosną. Na razie pewien pakiet udziałów we

MV Agusta - koniec trzycylindrowych motocykli?

MV Agusta - koniec trzycylindrowych motocykli?

Agusta zapowiada spore zmiany. MV Agusta Turismo Veloce 800 ma być ostatnim motocyklem opartym na obecnym trzycylindrowym silniku. Oczywiście nie oznacza to jednak, że modele z taką jednostką napędową znikną z oferty firmy. Jak potwierdził szef włoskiej marki obecnie wszystkie siły działów rozwoju

MV Agusta F4 RC - 212 KM i 175 kg?

MV Agusta F4 RC - 212 KM i 175 kg?

Do sieci wyciekły zdjęcia motocykla, który wydaje się być długo oczekiwanym modelem F4 RC. Przypomnijmy, że pojawienie się tej maszyny zostało potwierdzone jeszcze w zeszłym roku. O ile fotka wygląda dość przekonująco, to zastanawiają nas jednak detale, a dokładniej podnóżki pasażera w maszynie, któ

MV AGUSTA Brutale 920 | Bez cienia wątpliwości

MV AGUSTA Brutale 920 | Bez cienia wątpliwości

 pojemności 675 ccm będzie za rok montowany w B3 (9000 euro) i w F3 (12000 euro), z którymi MV Agusta jako pierwszy włoski producent zmierzy się w klasie Supersport. Prowadzone są także prace nad zwiększeniem pojemności nowej jednostki do około 800 ccm. Już dziś dostarcza 120 KM

MV Agusta F4 RC i Leon Camier

MV Agusta F4 RC i Leon Camier

Film promocyjny nowej F4 RC zdradza kilka informacji na temat motocykla. Co prawda zaskoczeń brak jednak warto wspomnieć, że MV Agusta dostanie karbonowe owiewki. W celu dalszej redukcji masy inżynierowie zdecydowali się na zastosowanie elementów wykonanych z tytanu i magnezu. Motocykl waży, także

MV Agusta F4 RC - kolejne zdjęcia!

MV Agusta F4 RC - kolejne zdjęcia!

MV Agusta F4 RC to właściwie drogowa wersja maszyny z WSBK. Jej premiera, zapowiedziana jeszcze na ten rok wzbudza zatem sporo emocji nie tylko wśród pasjonatów ścigania się. Dane techniczne mówiące o mocy na poziomie 212 KM i wadze 175 kg na sucho robią wrażenie. Najwyraźniej jednak producent

MV Agusta F3 Reparto Corse AMG - polska premiera

MV Agusta F3 Reparto Corse AMG - polska premiera

zaledwie 350 egzemplarzy tego modelu. W polskiej sieci dealerskiej natomiast dostępnych będzie tylko kilka sztuk. Motocykl, oprócz ekskluzywnego malowania oraz podpisów zawodników MV Agusta, posiada wiele elementów wykonanych z lekkich materiałów, regulowaną kontrolę trakcji, ABS, możliwość automatycznej

MV Agusta F3 675 i 800 w wersji RC

MV Agusta F3 675 i 800 w wersji RC

MV Agusta najwyraźniej się rozkręca. Nie tak dawno poznaliśmy model F4 RC. Najwyraźniej niebawem zobaczymy dwie kolejne maszyny, które dołączą do rodziny "Reparto Corse". Jak donosi magazyn Superbike MV Agusta szykuje się bowiem do premiery modeli F3 800 RC i F3 675 RC. Wydaje się, że

MV Agusta Dragster RR LH44 - wersja Lewis Hamilton

MV Agusta Dragster RR LH44 - wersja Lewis Hamilton

powstanie w limitowanej ilości sztuk. MV Agusta planuje wypuszczenie dokładnie 244 takich maszyn. Niestety cena za Dragstera RR LH44 nie została jeszcze podana.

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR Lewis Hamilton

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR Lewis Hamilton

Lewis Hamilton od dawna jest fanem jednośladów włoskiej marki. Kiedy ostatnio ścigał się na torze Monza MV Agusta pożyczyła mu właśnie Dragstera, by mógł swobodnie się przemieszczać. Zresztą poprzednim razem kiedy był na Monzy także miał ten motocykl. Okazuje się, że współpraca marki ze słynnym

MV Agusta F3 RC - limitowana edycja z autografami

motocykli informujemy, że powstanie ich niewiele. MV Agusta planuje wypuścić 100 sztuk modelu F3 675 RC i 250 jednośladów F3 800 RC.

MV Agusta Brutale 800 Dragster | Tajemnica ujawniona [zdjęcia]

Nowy model to raczej nowa wersja Brutale 800. Ten sam trzycylindrowy silnik o pojemności 798 ccm i mocy 125 KM, rama i zawieszenie - z przodu widelec upside-down Marzocchi, z tyłu amortyzator Sachs - oba z pełną regulacją. MV Agusta 800 Dragster wyposażony jest w system MVICS (Motor & Vehicle

Cagiva powróci?

Giorgio Girelli w jednym z wywiadów przyznał, że MV Agusta zastanawia się nad ponownym wprowadzeniem na rynek marki Cagiva. Oczywiście nie powiedział nic konkretnego jednak ziarnko nadziei w sercach miłośników włoskiej motoryzacji na pewno już zostało zasiane. Jak jednak będzie wyglądała

MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

fajerwerków. Do 4000 obr/min nic ciekawego się nie może nam przytrafić. Można nawet powiedzieć, że do tych 4000 obr/min Agusta jest po prostu ospała. Prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero po przekroczeniu tej wartości na obrotomierzu. Wystarczy popatrzeć na cyferblat MV. Od 4000 wskazówka dopiero rozpoczyna

MV Agusta F4 1000. Jadowity obiekt pożądania

technicznej doskonałości. A przy tym Il Maestro nie zapomina o zachowaniu niepowtarzalnego stylu swojego motocykla, tak istotnego z punktu widzenia rynkowego sukcesu. Właśnie tak jest z najnowszym dziełem Tamburiniego - MV Agusta F4 1000 zaprezentowanym na początku tego roku. Podczas tworzenia F4 1000 Massimo

WSS | Jules Cluzel wygrywa na Philip Island

Team India Kawasaki). Jednak na drugim zderzył się z Michaelem van Der Markiem (Pata Honda World Supersport). Holender po wywrotce pojechał dalej, a Turek wycofał się z wyścigu. Gdy zabrakło dwóch faworytów, walka rozegrała się między Cluzelem (MV Agusta Reparto Corse - Yakhnich Motorsport team) a

Drugie wejście AMG do świata motocykli!

Diavela AMG Special Edition) chyba czegoś AMG nauczył, bo wygląda na to, że z nowym partnerem ta firma postanowiła sporządzić "intercyzę", dającą solidne podstawy trwałości. Długoterminowe porozumienie przewiduje, że AMG zakupi 25% udziałów w MV Agusta i wprowadzi do zarządu włoskiej firmy

Nowy motocykl od Benelli?

Benelli od dawna nie zaprezentowało nic co mogłoby wprawić nas w osłupienie i spowodować chęć przejechania się ta maszyną. Taki stan utrzymuje się w sumie od momentu kiedy markę przejęli Chińczycy (Qianjiang Group). Wygląda jednak na to, że niebawem sytuacja może się zmienić. Co prawda Benelli nie i

Ducati ST3 , Ducati 749R , Moto Guzzi Breva V 1100, MV Agusta F4 1000 Tamburini. Forza Italia!

jednoramiennym wahaczu. Wygodzie kierowcy ma służyć miniowiewka, pojemny 24-litrowy zbiornik paliwa oraz opcjonalnie układ ABS i dedykowane temu motocyklowi kufry bagażowe. Znakiem naszych czasów jest znakomicie się prezentujący, duży, wielozwierciadłowy reflektor i tylne światła z diodami LED. MV Agusta F4 1000

Dane techniczne

Silnik Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: czterocylindrowy, rzędowy Rozrząd: DOHC, cztery radialnie rozmieszczone zawory na cylinder Pojemność skokowa: 998 ccm Średnica x skok tłoka: 76 x 55 mm Stopień sprężania: 13:1 Moc maksymalna: 166 KM (122 kW) przy 11 750 obr/min Moment obrotowy: 109 N

Porównanie sportowych litrówek | Bez kompromisu

To triumf koni mechanicznych, ale i najbardziej zaawansowanej elektroniki: doskonałe walory jezdne MV Agusta i Ducati, ogromna równowaga Suzuki i Yamahy i lekkość KTM nie wystarczyły, by dotrzymać mu kroku. Polowanie na lisa Włosi i Japończycy spoczęli na laurach własnych

Historia hamowania cz.2

Zadaniem hamulca jest rozpraszanie energii kinetycznej pojazdu poprzez tarcie. Przy tej okazji wydziela się duża ilość ciepła, która musi zostać odprowadzona do atmosfery. Hamulec tarczowy radzi sobie z tym znacznie lepiej niż bębnowy, ma bowiem otwartą konstrukcję. Jest skuteczniejszy, bo wysoka te

Nowy punkt na motocyklowej mapie Warszawy i okolic!

Autoryzowany salon i serwis Motors Italia w Piasecznie przy ulicy Puławskiej 34 oficjalnie jest do Waszej dyspozycji od środy 6-go grudnia. W ofercie pojawią się trzy włoskie marki – MV Agusta, Benelli i SWM - każda o nieco innym charakterze, ale wszystkie z ciekawą historią i włoskim

Skuter Mercedes AMG?

jednośladów i MV Agusta zrobi to lepiej, ale rynek w segmencie dużych skuterów rozwija się dość dynamicznie. Jeżeli zatem wszechmocni księgowi stwierdzą, że taki projekt może przynieść firmie zyski, to Mercedes może dość szybko zmienić zdanie w tej kwestii.

Yamaha YZF-R6 2017 - pierwsze wrażenia

Normy emisji spalin pokonały Hondę CBR600RR, Kawasaki ZX-6R i Suzuki GSX-R 600. Na rynku pozostała MV Agusta F3, która jest tak egzotyczna, że ciężko dostępna i ta oto Yamaha R6. Japończycy nie tylko przystosowali silnik do spełnienia nowych norm, ale również kompleksowo odświeżyli model

Targi Moto Expo w Warszawie - Pierwsze wrażenia

Swoje stoiska pokazały m.in. BMW, Yamaha, Romet, Junak, Harley-Davidson, Moto Guzzi, Husqvarna, MV Agusta, Suzuki i wiele, wiele innych producentów. Oczywiście nie zabrakło stoisk z akcesoriami i odzieżą. Fani motocykli sportowych będą mieli możliwość przymierzenia się do nowej Yamahy R6 czy Suzuki

Zawrotna prędkość i ponadczasowy charakter. Najszybsze motocykle seryjne

. Najszybszy motocykl MV Agusta to R4 CC. CC to inicjały dyrektora firmy, Claudio Castiglioniego, który chciał stworzyć motocykl bez kompromisów, mocny, szybki i efektowny. 200 KM rozpędza go do prędkości 315 km/h. Ale R4 CC powstało zaledwie 100 egzemplarzy. Czy można więc mówić o motocyklu seryjnym? Fot

V7 Garage Days oraz prezentacja nowości Moto Guzzi

Italmoto, organizują: Polmotor - warszawski salon Moto Guzzi oraz Moto-Italia będąca salonem marek importowanych przez Italomoto. Dzięki temu, oprócz wybranych modeli Moto Guzzi, podczas imprezy będzie można obejrzeć i wypróbować równie ekskluzywne motocykle marek MV Agusta i Aprilia. Na wszelkie pytania

Bezwzględnie przerobiony Brutale 800 RR

 Rough Crafts stworzył motocykl o niezwykle groźnej sylwetce. Wyglądem przypominający wytwór science fiction, który z całą pewnością przyciągnie wzrok wielu miłośników motocykli. Niestandardowa uroda motocykli MV Agusta bez wątpienia stanowiła duże wyzwanie zwłaszcza w zakresie przeróbek

Wahacze jednoramienne | W jedności siła

), włoskie Ducati (7 modeli), Moto Guzzi (5 modeli) i MV Agusta (3 modele), japońska Honda (4 modele) oraz brytyjski Triumph (2 modele). Oznacza to, że zaledwie co dziesiąty motocykl w ofercie należy do elitarnego klubu maszyn z jednoramiennym wahaczem tylnego zawieszenia. Wyzwanie dla

WSBK Imola - Chaz Davies powstrzymał Kawasaki

GBR Kawasaki Racing ZX-10R +3.729s 4. Jordi Torres ESP Althea BMW S1000RR +13.631s 5. Davide Giugliano ITA Aruba.it Racing Ducati 1199R +19.948s 6. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4 RR +25.586s 7. Michael van der Mark NED Honda Racing CBR1000RR +27.262s 8. Lorenzo Savadori ITA IodaRacing Aprilia RSV4

Czarne chmury nad Marzocchi

produkcję na Tajwan. Niestety nawet taka oszczędność nie uchroniła firmy przed upadkiem. Z ich zawieszeń korzystały takie firmy jak MV Agusta, Beta, Aprilia, Bimota czy Husqvarna oraz wspomniany wcześniej GasGas. Mamy nadzieję, że jeszcze nie powiedziano ostatniego słowa w sprawie Włochów i uda im się

WSS | Pierwsze w tym sezonie zwycięstwo Sofuoglu

W pierwszej części wyścigu brylował zwycięzca poprzedniej, australijskiej rundy, Jules Cluzel (MV Agusta RC - Yakhnnich Motorsport). Później utworzyła się ścisłą czołówka, w której oprócz Cluzela znaleźli się Kenan Sofuoglu (Mahi India Kawasaki Team), Michael van der Mark (Pata Honda World

WSBK na Misano - Kawasaki bierze wszystko

5. Jordi Torres ESP Althea BMW S1000RR +15.955s 6. Markus Reiterberger GER Althea BMW S1000RR +18.200s 7. Niccolo Canepa ITA PATA Crescent Yamaha R1 +19.385s 8. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4 RR +19.918s 9. Roman Ramos ESP GO Eleven Kawasaki ZX-10R +26.272s 10. Anthony West AUS Pedercini Kawasaki

Moto Expo Polska - pierwsze wrażenia

motocykli. Honda wystawia natomiast Africę Twin, która niezaprzeczalnie jest królową stoiska. Także Suzuki prezentuje to co ma najlepszego na kolejny sezon. Także europejskie maszyny mają sporą reprezentacją. Ducati z dużym stoiskiem, MV Agusta, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio, Vespa, Husqvarna oraz BMW

WSBK na Donington - Tom Sykes z kompletem punktów

+9.808s 4. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4 RR +13.747s 5. Nicky Hayden USA Honda Racing CBR1000RR +14.007s 6. Lorenzo Savadori ITA IodaRacing Aprilia RSV4 +14.640s 7. Jordi Torres ESP Althea BMW S1000RR +16.337s 8. Michael van der Mark NED Honda Racing CBR1000RR +16.535s 9. Karel Abraham CZE Milwaukee BMW

WSBK na Sepang - deszcz i zaskakujący drugi wyścig

Racing ZX-10R +32.989s 10. Leon Camier GBR MV Agusta Reparto Corse 1000 F4 +35.464s 11. Joshua Brookes AUS Milwaukee BMW S1000RR +39.437s 12. Karel Abraham CZE Milwaukee BMW S1000RR +39.86s 13. Luca Scassa ITA VFT Racing 1199R +46.721s 14. Xavi Forés ESP Barni Racing Team 1199R +52.634s 15. Josh

WSBK na Assen - Rea znowu górą

+37.365s 4. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4 RR +38.542s 5. Jordi Torres ESP Althea BMW S1000RR +37.922s 6. Lorenzo Savadori ITA IodaRacing Aprilia RSV4 +37.460s 7. Markus Reiterberger GER Althea BMW S1000RR +37.909s 8. Alex Lowes GBR PATA Crescent Yamaha R1 +38.893s 9. Roman Ramos ESP GO Eleven Kawasaki ZX

WSBK Tajlandii - wyścigi dla Kawasaki

Althea BMW S1000RR +31.064s 9. Alex de Angelis RSM IodaRacing Aprilia RSV4 +34.348s 10. Lorenzo Savadori ITA IodaRacing Aprilia RSV4 +34.479s 11. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4 RR +37.013s 12. Roman Ramos ESP GO Eleven Kawasaki ZX-10R +41.113s 13. Matteo Baiocco ITA VFT Ducati 1199R +44.369s 14. Xavi

WSBK Phillip Island - Rea bierze wszystko!

GBR Aruba.it Racing Ducati 1199R +0.063s 3. Michael van der Mark NED Honda Racing CBR1000RR +0.487s 4. Davide Giugliano ITA Aruba.it Racing Ducati 1199R +0.647s 5. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R +3.429s 6. Sylvain Guintoli FRA PATA Crescent Yamaha R1 +3.510s 7. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4 RR

Motor Show 2015 - jest co oglądać

Fani jednośladów zdecydowanie powinni odwiedzić poznański Motor Show. Na halach wystawiły się największe firmy, ale też mniejsi producenci. Wśród wystawców możecie znaleźć między innymi takie marki jak: BMW, Harley-Davidson, maszyny Indian czy Triumph, KTM, Romet, Junak, Victory, Yamaha, Suzuki, MV

Ride - światowa premiera już 20 marca

spory. Podzielono je na kategorie: suberbike, supersport, naked oraz historyczne. Wśród nich znajdziecie maszyny takich marek jak: KTM, Ducati, Kawasaki, Yamaha, MV Agusta, EBR, Triumph i Honda. Co ciekawe nie zabrakło też jednośladów elektrycznych reprezentowanych między inni przez modele firmy

WSBK na Magny-Cours - Rea bierze wszystko

GBR MV Agusta F4 RR +30.136s 6. Chaz Davies GBR Aruba.it Racing Ducati 1199R +31.528s 7. Matteo Baiocco ITA Althea Ducati 1199R +32.129s 8. Alex Lowes GBR Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000 +39.034s 9. Leandro Mercado ARG Barni Ducati 1199R +61.396s 10. Niccolo Canepa ITA Althea Ducati 1199R +67.845s

WSBK na Jerez - Rea mistrzem!

. Michele Pirro ITA Aruba.it Racing Ducati 1199R +10.466s 7. Alex Lowes GBR Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000 +15.945s 8. Matteo Baiocco ITA Althea Ducati 1199R +18.020s 9. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR +18.654s 10. Sylvain Guintoli FRA PATA Honda CBR1000RR +19.510s 11. David Salom ESP Pedercini Kawasaki

Historia hamowania

skończyło się na teorii. Jeszcze przed II wojną światową pojawiły się próby praktycznego zastosowania układów hydraulicznych sterujących hamulcami bębnowymi, ale nie zyskały one uznania. Co więcej, nawet w pierwszych seryjnych hamulcach tarczowych MV Agusta stosowała mechaniczny docisk elementów ciernych

WSBK na Aragon - Ducati przed Kawasaki

Kawasaki ZX-10R 13 okr. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4 RR 8 okr. Michael van der Mark NED Honda Racing CBR1000RR 3 okr.   Również w drugim wyścigu Davies nie miał problemów z dojechaniem jako pierwszy. Nad kolejnymi na mecie miał sporą, bo aż sześcio-sekundową przewagę. Na podium ponownie

WSBK na Sepang - Kawasaki vs Ducati

Aprilia Racing Team - Red Devils RSV4 +34.105s 11. David Salom ESP Team Pedercini ZX-10R +37.107s 12. Randy De Puniet FRA VOLTCOM Crescent Suzuki GSX-R1000 +37.378s 13. Leon Camier GBR MV Agusta Reparto Corse F4RR +39.656s 14. Roman Ramos ESP Team Go Eleven ZX-10R +43.451s 15. Leandro Mercado ARG BARNI

WSBK Laguna Seca - Chaz Davies nie do pobicia

+19.661s 6. Alex Lowes GBR Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000 +24.431s 7. Sylvain Guintoli FRA PATA Honda CBR1000RR +26.971s 8. Michael van der Mark NED PATA Honda CBR1000RR +35.428s 9. Leandro Mercado ARG Barni Ducati 1199R +41.261s 10. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR +44.583s 11. Randy de Puniet FRA

Tom Sykes dominuje na Donington

BMW Italia S1000RR +20.362s 6. Alex Lowes GBR Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000 +20.848s 7. Jordi Torres ESP Red Devils Roma Aprilia RSV4 +21.807s 8. Sylvain Guintoli FRA PATA Honda CBR1000RR +24.346s 9. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR +30.570s 10. David Salom ESP Pedercini Kawasaki ZX-10R +39.074s 11

WSBK na Imoli - dublet Jonathana Rea

Pedercini Kawasaki ZX-10R +32.977s 15. Imre Toth HUN Team Toth BMW S1000RR +39.711 16. Gabor Rizmayer HUN Team Toth BMW S1000RR +40.821 RT. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR 3 okr. Nie wystartowali do restartu: David Salom ESP Pedercini Kawasaki ZX-10R Jordi Torres ESP Red Devils Roma Aprilia RSV4 Chaz Davies

WSBK Aragon - Kawasaki kontra Ducati

Ducati 1199R +25.527s 9. Sylvain Guintoli FRA PATA Honda CBR1000RR +34.464s 10. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR +43.013s 11. Santiago Barragan ESP Grillini Kawasaki ZX-10R +43.627s 12. Matteo Baiocco ITA Althea Ducati 1199R +44.893s 13. Roman Ramos ESP GO Eleven Kawasaki ZX-10R+47.663s 14. Christophe

WSS | Pechowa trzynastka Sofuoglu

der Mark, a na trzecim Florian Marino (Kawasaki Intermoto Ponyexpres). Pecha miał w tym wyścigu również Jules Cluzel (MV Agusta RC - Yakhnich Motorsport), mimo że wystartował z pole position, wywrotki na 6 i 8 okrążeniu wyeliminowały go z walki o podium, ale ukończył wyścig na 15 miejscu. W

WSBK Phillip Island - mocny początek sezonu

. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R +13.761s 7. Sylvain Guintoli FRA PATA Honda CBR1000RR +14.021s 8. Nico Terol ESP Althea Ducati 1199R +15.954s 9. Alex Lowes GBR Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000 +21.106s 10. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR +24.771s 11. Matteo Baiocco ITA Althea Ducati 1199R

WSBK na Misano - Kawasaki wygrywa oba wyścigi

Suzuki GSX-R1000 +26.625s 13. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR +26.719s 14. Roman Ramos ESP GO Eleven Kawasaki ZX-10R+31.898s 15. Matteo Baiocco ITA Althea Ducati 1199R +32.643s 16. Markus Reiterberger GER BMW S1000 RR +36.833s 17. David Salom ESP Pedercini Kawasaki ZX-10R +42.514s 18

WSBK i WSS | Na mokrym torze w Assen

wygrał przed swoją publicznością Michael van der Mark (PATA Honda World Supersport. Drugie miejsce zajął drugi zawodnik zespołu Kawasaki Intermoto Ponyexpres Florian Marino, trzeci był Jules Cluzel (MV Agusta RC-Yakhnich), a czwarty Kev Coghlan (DMC Panavto-Yamaha). W klasyfikacji generalnej na pierwsze

WSBK na Assen - Rea nie do pokonania

Fores ESP Aruba.it Racing Ducati 1199R 1m 37.542s 8. Sylvain Guintoli FRA PATA Honda CBR1000RR +15.029s 9. Nico Terol ESP Althea Ducati 1199R +22.706s 10. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR +22.867s 11. Leandro Mercado ARG Barni Ducati 1199R +29.884s. 12. Matteo Baiocco ITA Althea Ducati 1199R +36.816s 13

Bez oporów | Aerodynamika

Moto Guzzi, które mocno inwestowało w sport, podobnie jak niemieckie NSU, brytyjski Norton czy włoska MV Agusta. Początkowo wzorowano się na zwierzętach, stąd słynny "nos słonia" w Nortonie czy "pysk delfina" w NSU. W latach pięćdziesiątych XX w. wyniki prac aerodynamicznych

EICMA 2014 w telegraficznym skrócie

"jedynie" 200 KM. fot. Piotr Baryła KTM wzbogacił swoją ofertę o model Adventure 1050, stanowiący słabszą i tańszą alternatywę dla Adventure 1190. Aprilia z kolei ostro walczy w kategorii supersportów i chwali się nową RSV4 RR. Na stoisku MV Agusta wrażenie zrobiła na nas nowa Stradale 800

WSBK | Sylvain Guintoli liderem po pierwszej rundzie

13. T. ELIAS APRILIA 7 14. G. ALLERTON BMW 6 15. S. MORAIS KAWASAKI 3 16. C. CORTI MV AGUSTA 3 17. A. LOWES SUZUKI 3 18. J. 

Aerodynamika motocykli | Gęste powietrze

techniczne. Własny tunel aerodynamiczny wybudowało włoskie Moto Guzzi, które mocno inwestowało w sport, podobnie jak niemieckie NSU, brytyjski Norton czy włoska MV Agusta. Kolejne doświadczenia pokazały, że kształt jajka nie jest jedynym, dobrym rozwiązaniem. Inspiracje zaczęto czerpać także z kształtów

Kolejny dzień testów WSBK za nami

PATA Honda CBR1000RR 1m 32.220s 12. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR 1m 32.238s 13. Tati Mercado ARG Barni Ducati 1199R 1m 32.239s 14. Sylvain Barrier FRA BMW Italia S1000RR 1m 32.268s 15. Matteo Baiocco ITA Althea Ducati 1199R 1m 32.430s 16. Randy de Puniet FRA Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000 1m

WSBK - testy na Phillip Island rozpoczęte

Althea Ducati 1199R 1m 32.425s 11. David Salom ESP Pedercini Kawasaki ZX-10R 1m 32.588s 12. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR 1m 32.885s 13. Sylvain Guintoli FRA PATA Honda CBR1000RR 1m 32.891s 14. Niccolo Canepa ITA Team Hero EBR 1190RX 1m 33.124s 15. Matteo Baiocco ITA Althea Ducati 1199R 1m 33.477s 16

Labirynt pod napięciem

do podnoszenia komfortu i estetyki. Triumphy z końca lat trzydziestych miały lampkę oświetlającą wskaźniki, a Indian Chief Roadmaster z 1950 r. wyróżniał się podświetlaną głową Indianina na przednim błotniku. W BMW R60 z 1955 r., a wkrótce potem również w motocyklach Moto Guzzi, Ariel i MV Agusta

Top 20 | Maszyny 20-lecia Świata Motocykli (cz. I)

są symbolem G, a litera F firmuje zbliżone konstrukcyjnie modele z rzędowymi twinami. Ikona stylu, zaprojektowana przez Massimo Tamburiniego (twórcy takich motocykli, jak Ducati Paso, 916, 748, 996, 998, Cagiva Mito, MV Agusta F4 czy MV Agusta Brutale), od niemal dwudziestu lat pokazuje, jak

WSBK na Portimao - Rea bierze wszystko

. Santiago Barragan ESP Grillini Kawasaki ZX-10R 5 okr. DNF. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR 18 okr.   W drugim starciu także triumfował Rea. Jego team partner postanowił zaryzykować i wybrał do tego wyścigu inną tylną oponę. Decyzja okazała się bardzo niekorzystna. Ostatecznie Sykes wylądował dopiero

WSBK - dublet Jonathana Rea w Tajlandii

NED PATA Honda CBR1000RR 6 okr. 23. Christophe Ponsson LUX Grillini Kawasaki ZX-10R 4 okr. 24. Niccolo Canepa ITA Team Hero EBR 1190RX 3 okr. 25. Leon Camier GBR MV Agusta F4 RR 1 okr. 26. Chanon Chumjai THA RAC Oil BMW S1000RR 0 okr.   Drugi wyścig to ponownie fenomenalna jazda Jonathana Rea

Nowa opona torowa Dunlop przeszła najtrudniejszą próbę - zwyciężyła w swoim pierwszym wyścigu

dynamikę oraz wytrzymałość, jakie daje się uzyskać tylko dzięki najnowszym technologiom oponiarskim. Opony Dunlop montowane są jako standardowe wyposażenie w takich markach, jak Aprilia, Benelli, Harley Davidson, Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, MV Agusta, Piaggio, Suzuki, Triumph i Yamaha

Top 10 wymarzonych testów motocykli 2015!

, nowych supersportów. Zrobimy to dla Was z nieukrywaną, dziką przyjemnością. Będzie z czego wybierać, bo poza nową Yamahą R1, BMW S1000RR. Aprilią RSV-4 oraz 1299 Panigale jest przecież jeszcze nowe Panigale w wersji R... Nasze apetyty mocno zaostrzają również nowości tak egzotycznych producentów, jak MV

Koła motocyklowe | Dobrana para

sztywnością i wytrzymałością. W sporcie takie rozwiązania pojawiły się już w 1974 r., gdy od klasycznych szprych odeszły firmy Norton i Bimota. Rok później pełne obręcze ze stopów lekkich zagościły w wyczynowych wersjach Laverdy, Rotaxa i Kawasaki. Pierwszym motocyklem seryjnym z takimi obręczami była MV

Opony Dunlop | Pełnia doznań z jazdy

to takie marki, jak Aprilia, Benelli, Harley Davidson, Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, MV Agusta, Piaggio, Suzuki, Triumph i Yamaha. Więcej informacji na temat Dunlopa można znaleźć na stronie www.dunlop.pl i www.dunlopmotorcycle.com .

Wzorzec klasy | Triumph Speed Triple R

z najbardziej szpanerskimi markami, którymi są Ducati, Harley, MV Agusta czy rodzimy Norton. W związku z tym ogromny nacisk położono na jakość wykonania. Wyżej wymieniony markom może od czasu do czasu powinąć się noga, a Triumph na wpadki w tym momencie nie może sobie

Zabrze motocyklową stolicą

powodzeniem cieszyć się będzie unowocześniona wersja modelu Yamahy R-1. Firma BOOSTER imponować będzie nowościami i pokazami premierowymi MV AGUSTA, HUSQVARNA - NUDA 800 . Firma z Bielska Białej Tolos zaprezentuje  modele TRIUMPHA, jedne z ekskluzywnych jednośladów niezwykle często kupowanych przez

WMMP - motocyklowa inauguracja sezonu już za nami

, pewnie wygrał Adrian Pasek (który kilka dni wcześniej rewelacyjnie wystartował w niemieckiej serii Yamaha R6 Dunlop Cup), przed Markiem Chłopkowskim (A.Wielkopolski, MV Agusta F3) i Pawłem "RINASEM" Przybylskim (A.Królewski, Kawasaki). Wyścigi klasa Rookie były najsilniej obsadzonymi biegami

Eicma 2015 - retro w modzie

też MV Agusta. Producent pokazał jednak tylko Brutale 800 po liftingu oraz specjalną wersję Dragster RR LH44, czyli model sygnowany przez gwiazdę F1 - Lewisa Hamiltona. O ile druga maszyna robiła wrażenie to Brutale ucierpiało na dostosowaniu do normy Euro 4. W motocyklu nie zwiększono pojemności, tak

Mitręga na MITA - z siodła klasyka BMW

, paru Anglików, a nawet przyjechał ktoś z Hong Kongu. Była też reprezentacja tych, którzy rywalizowali w MITA wówczas, gdy był to jeszcze wyścig ? 85-letni Cosimo Vaccarelli, który przejechał rajd na MV Agusta 125cc z 1962 r. Inny interesujący gość to były zawodnik Grand Prix Gianfranco Bonera

Moto Guzzi California 1400 Touring | Italianiec zamerykanizowany

maksymalna: 185 km/h Zużycie paliwa: 3,7-5,2 l/100 km Cena: 80 990 zł Kawasaki VN 900 Classic | Opinie Świata Motocykli Fot. Kawasaki Nowy ścigacz MV Agusta F3 800 Fot. MV Agusta

Legendarny Ducati 916

. Pod koniec lat dziewięćdziesiątych zrobiło się naprawdę gorąco. Tamburini opracował dla MV Agusta zapierający dech model F4 750, a Yamaha przedstawiła zupełnie nowy model R7 o mistrzowskich aspiracjach. Honda, Aprilia i Bimota stwierdziły, że Ducati można pokonać tylko jego własną bronią i wystawiły

Małe ale

zdobywanie wiedzy - jak wykazała praktyka - idzie im bardzo sprawnie, to i pewnie za kilka lat Hondy i Yamahy będą przez motocyklistów traktowane jak maszyny europejskie, czyli drogie, ekskluzywne i niezbyt często spotykane na drogach. A GSX-R 1000 będzie czymś w rodzaju Ducati 916 czy MV Agusta. No cóż

Sushi Spaghetti - Cagiva Raptor 650

osiągów i frajdy z jazdy wypada w przypadku Raptora niezwykle korzystnie. Bardzo miłym akcentem poprawiającym znacznie samopoczucie właścicielowi Cagivy niewątpliwie będą jej konotacje rodzinne. Motocykle te produkowane są przez ten sam koncern, co Husqvarna i... MV Agusta. Dlatego dumnie pusząca się na

Coventry Eagle

dzisiaj i każdy, kto chciałby wejść w jej posiadanie, musi być przygotowany na wydatek grubo powyżej 20 tys. funtów. Stawia to maszynę w tym samym rzędzie co Brough Superior, MV Agusta Monza czy Indian Four. To zupełnie przyzwoite towarzystwo i wielu kolekcjonerów marzy o posiadaniu "latającej ósemki

"Single" w odwrocie - silniki jednocylindrowe

. W tej dziedzinie znowu brylowali Anglicy, ale tym razem musieli zmagać się ze znacznie silniejszą konkurencją. Byli to głównie włoscy wytwórcy (Gilera, MV Agusta, Ducati), którzy podobnie jak Anglicy postawili na czterosuwowe "single". Ta moda zataczała coraz szersze kręgi. Ulegli jej

Aprilia SL 750 Shiver - Dreszcz emocji

sylwetka jest typowo włoska, aczkolwiek na próżno szukać tutaj łagodnych linii Ducati, niech nie zmyli nas kratownicowa rama i widlasty silnik. Aprilia bardziej przypomina mój wzór, którym jest MV Agusta Brutale. Pod względem stylistycznym oba motocykle mają wiele wspólnego, czego dobitnym przykładem jest

Honda VTR 1000F Firestorm. Włoskie fascynacje

słynne motocyklowe marki (Laverda, MV Agusta, Benelli). Za sprawą Ducati nabywcy odkryli na nowo urok potężnych silników V2, które nie tylko miały specyficzne brzmienie, ale również zapewniały bardzo dobre osiągi. Charakterystyczny odgłos, który na torach całego świata zwiastował wielkie wygrane Douga

Honda CB 600F Hornet vs. Suzuki GSR 600 - wściekłe bliźniaki

gardzieli. Oba motocykle reprezentują całkowicie odmienną konfigurację układu wydechowego. Dla Suzuki inspiracją była MV Agusta F4 z wysoko poprowadzonymi czterema wylotami tłumików. W GSR 600 tylko dwa z nich są prawdziwymi końcówkami wydechu, pozostałe dwa kryją tylne lampy wykonane w technologii LED

Suzuki GSR 600. Trzeci as

600 jako motocykla sprawiającego radość szerokim rzeszom użytkowników, którzy nie są obojętni na awangardowy styl i płynącą zeń energię" - tak opisuje swoje dzieło Toshiyuki Nishino odpowiedzialny za design GSR 600. Jakkolwiek w jego kreacji pobrzmiewają echa dokonań Massimo Tamburiniego (MV

mv agusta brutale - użytkownicy

Jak w temacie poszukuje użytkowników motocykla mv agusta brutale chcąc poznać ich opinie o użytkowaniu u serwisie maszyny bo się przymierzam do zakupu

Re: MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

Zgadzam sie z kolega.Od lat firmy pokroju HD,Triumph,Ducati czy wreszcie nieszczesna MV Agusta wciskaja badziewny kit za horendalne pieniadze.Tak naprawde nie potrafia uzasadnic wysokiej ceny swoich wypocin,wiec ukuto termin - marki ekskluzywne.A to co ekskluzywne musi slono kosztowac.Nie jest

Re: MV Agusta Brutale 990R | Galeria zdjęć

mam MV Agusta V-Raptor 1000 to jest ogien w siodle wloska szkola stylistyczna jest wspaniała uklad brembo w zestawie z stalowym oplotem wszystko fabrycznie montowane

Re: MV AGUSTA Brutale 920 | Bez cienia wątpliwośc

japoniec.Triumph czy inne podobne wynalazki tez w poczatkowej fazie po "cudownym odrodzeniu" czerpaly garsciami z japonskich rozwiazan.Mysle ze nalezy im sie duzy szacunek a nie obrazliwe epitety.A swoja droga Mv agusta musi budowac swoja legende od nowa.Tej sprzed 50-ciu lat prawie nikt nie pamieta

Re: Ile w naszym kraju jest motocykla MV Agusta?

W Poznaniu jest jedna MV Agusta TAMBURINI i to została wystawiona na sprzedaż za 200 000zł. Piękne dzieło sztuki.Chodzą plotki, że to po Żurawskim

MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

"Tylko kolejna wloszczyzna"... Dobre... Nie ma to jak japonszczyzna z kolejna literka, czy cyferka, nie ?

MV AGUSTA Brutale 920 | Bez cienia wątpliwości

Fajny ten wykres, ale nie mozna by go jakos zrobic tak, zeby dal sie powiekszyc? Bo w sumie nieczytelny. ------------- Wszystko o grze DiRT 3 tylko na profilu na Facebooku: DiRT 3 - Gra www.facebook.com/DiRT3Gra

Kobieta na na MV Agusta

Witam szczegulnie wielbicielki ścigaczy!Powiem tylko jedno moim marzeniem jest chociazby przejechać się na takim cacuszku.Mam kilka faworytow wśród motorów sportowych ale na 1 miejscu jest cały czas MV Agusta F4 1000 Tamburini!!!Nawet nie za ,rekordową szybkość jaką da sie na nim rozwinąć,ale za

MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

Po pierwsze "Pod względem stylistyki Włosi są bez wątpienia niedoścignieni"... Fakt może i tak jest, ale ten motocykl napewno nie jest na to przykładem. Dla mnie jest poprostu paskudny... Brzydki do bólu. Po drugie "wszyscy jeździlibyśmy na Ducati, Moto Guzzi, Piaggio i MV".. Aby napisać takie

Re: MV AGUSTA Brutale 920 | Bez cienia wątpliwośc

Całkiem niezłe ceny jak na nowoczesną włoszczyznę, jak tak dalej pójdzie to za parę lat europejskie motocykle może zaczną wypierać wszechobecne ryżopędy.

Re: MV AGUSTA Brutale 920 | Bez cienia wątpliwośc

bi.gazeta.pl/im/1/9621/z9621671X.jpg

Re: MV AGUSTA Brutale 920 | Bez cienia wątpliwośc

Kupujac motocykl musisz liczyc sie z tym, ze predzej czy pozniej wyrzniesz szlifa badz inna glebe.Moze to sie zdarzyc na kazdym, ruskim,wloskim czy japonskim sprzecie .Mysle ze glowna przyczyna duzej ilosci motocyklowych zejsc jest to ze,ludzie z motorowerow przesiadaja sie od razu na litry.600ccm-t

Re: MV AGUSTA Brutale 920 | Bez cienia wątpliwośc

Mam pytanie do kologow motocyklistow jezeli posiadacie tkz. "Scigacza" czemu wybraliscie akurat taki typ motoru, tylko szczerze.

MV Agusta Brutale 990R | Galeria zdjęć

Polecam przejażdżkę jakąś MV Agustą. Zupełnie inne wrażenia niż na japońskiej szlifierce.

"Ural" jeden z 10 najlepszych motorow w USA.

мoдели BMW GTL, Confederate P120 и MV Agusta F4. -- ****************** Zapraszam wszystkich,komu Rosja lezy na sercu,jak rowniez tych,kto od samego tego slowa dostaje drgawek,na forum "Rosja i swiat

Re: MV Agusta Brutale 990R | Galeria zdjęć

Brembo i stal ? No faktycznie... iscie kosmiczna technologia.. ;) Co do wygladu - zadna rewelacja. MV-ki sa chyba najbrzydsze z wloskich...

Re: MV Agusta Brutale 990R | Galeria zdjęć

@Bt: Nie wiem o co ci chodzi dzieciaku... Temat dotyczy motocykla, a nie samochodu. Może jednak ty powinieneś spadać do lasu?

Re: Motodziennik: Hybrydowa "siódemka"

MV Agusta to Pagani wśród motocykli:) Świetne moto, ale u nas powodzenia nie mają... .

Re: Motodziennik: Shell Eco-marathon

MV Agusta - boska maszyna, jedno z marzeń:) @jacek Buell żyje tak jakby, ale teraz zwie się bodaj Eric Buell i produkuje mocno limitowane motocykle dla bogaczy.

Re: Moto Guzzi w stylu retro

Włosi znają się na motocyklach i skuterach: Ducati, MV Agusta, Moto Guzzi, Moto Morini, Aprilia, Benelli, Piaggio, Lambretta, Malaguti:)

Re: Motodziennik: Hybrydowa "siódemka"

Wspaniały odcinek... MV Agusta :) @stanczyk: MV Agusta Brutale 910S: (miejski bandzior, jak to określiłeś) Moc: 137 KM 0-100 km/h: 3.5 s v-max: 260 km/h Miałem okazję jeździć i nawet chciałem kupić (używaną z Włoch), ale koszty eksploatacji (serwis

Re: Moto Guzzi Griso 8V | Za kierownicą

mam Cagive V-Raptor - nie ma to jak włoski dizajn za jakis czas upoluje takie Moto Guzzi bo strasznie mi sie podoba ewentualnie jakas MV Agusta albo Ducati włoskie motocykle sa poprostu wspaniale

Re: Motodziennik: Chiński retro futuryzm

A mi ten chiński samochód przypomina Trabanta, ale i tak jest ładny. Fajna ta Honda NR750, ale czy MV Agusta nie ma droższych motocykli? Samochód tygodnia: Alfa Romeo 155 Q4 :D Pozdrawiam!

MV Agusta Brutale 910R - do sprzedania

Niestety musze sie rozstac ze swoim kochanym motocyklem... Moze kogos zainteresuje: moto.allegro.pl/show_item.php?item=121493016 ania gg: 1145538

gdybysmy tak pracowali w Polsce - rotfl

tak - wszystkie te marki i firmy: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari, Lamborghini, Maserati, MV Agusta, Ducati, Laverrda, Moto Guzzi, Aprilia, Iveco (aby zostac tylko przy branzy motoryzacyjnej) leniwym Wlocom musieli stworzyc i wymyslec Polacy. Oj jakie lenie, niczego nie potrafia durne italiance

Re: Kobieta na na MV Agusta

Mam nadzieję że jest wygodniejsza od Benelli Tornado... Bo ten włoski pojazd jest wyjątkowo ładny i tak samo niewygodny :) Kształt zbiornika powoduje ciągły ucisk na brzuch a wysokość siodła przypomina bardziej enduro niż sport :). Ale motocykl stojąc prezentuje się rewelacyjnie :) -- SV65

Re: Testowaliśmy nowe Kawasaki ZZR 1400 | Zobacz

włoska MV Agusta F4 (317 km/h - i to już od jakiś 7 lat), czy niemieckie BMW S 1000RR (312 km/h).

Re: Motodziennik

MV Agusta... miałem okazję jeździć modelem Brutale 910 S... wrażenia nie porównywalne z żadnym innym Motocyklem. Mogłem ją nabyć, sprowadzoną z Włoch, ale koszty eksploatacji są kosmiczne. Z cierpliwością czekam na chwilę, w której będę mógł pojeździć na modelu F4. Najlepiej Tamburini albo Mamba.

Re: MV Agusta Brutale 910R - do sprzedania

akurat nie mam drobnych, ale cieszy mnie postęp w dziedzinie ogłoszeń. szczególnie w porównaniu z pamiętną wueską anegaty z charakterystyczną rurą

Re: Motodziennik: Bojkot stacji paliw

Jeśli chodzi o takie marki jak Aprilia, Ducati, MV Agusta, czy KTM to sądzę, że Polacy nie mają o nich za dużo do powiedzenia ponieważ ..nie mają kasy - helloł moto-włoszczyzna jest droga: Ducati i MV Agusta to Ferari w świecie motocykli... A kTM spoko, te kanty jak w ART&SCIENCE Cadillaca

MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

szymon to jednak szczesciarz. znajomy ma aguste z 76 roku i ilekroc ja widze, nie moge myslec o zadnym innym sprzecie do konca dnia. nigdy nie mialem niestety odwagi poprosic go o przejazdzke. zdarza mi sie tez widywac nowe agusty na ulicy i nic stylistycznie sie im nie rowna (moze ledwie 916)

Re: Motodziennik: hybrydy pod kreską

@Okazjonalny drwal Dział Husqvarny odpowiedzialny za piły tak, ale w latach 80 część firmy odpowiedzialna za produkcje jednośladów została sprzedana włoskiej firmie Cagiva/MV Agusta i przeniesiona Itali. W ~2007 roku markę odkupiło BMW, ale siedziba Husqvarna, dział R&D oraz fabryki pozostały do

Re: Ile w naszym kraju jest motocykla MV Agusta?

hehe gdzie parkowac takie moto aby rano jeszcze bylo :) chociaz ciezko bylo by cus takiego sprzedac bez papirow :)

Re: TOP 10 | Motocykle sportowe za 10 tys. zł

RSV Niezwykle często właściciele są przekonani o doskonałości swego wyboru. Dla mnie RSV jest nerwowa, wredna, niezbyt dopracowana i - jak mawiają rodowici Włosi: "Aprilia? Aprilia no tradicioni". Moto Guzzi, MV Agusta i Ducati mają prawdziwego włoskiego ducha, a Aprilia trąci trochę wtryskarką

Smakowity kasek hihi

www.scigacz.pl/MV,Agusta,F4,CC,2379.html

Re: MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

eee.. co wy sie tak ciagle czepiacie nyorkera ??? przeciez dobrze napisal. widac, ze gosc ma pojecie. a wy polaczki jak zwykle tylko z ryjem... zalosne.. -- Drogi ? One nie prowadza Cie do domu, one sa Twoim domem.

Re: MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

No i jeszcze trzeba zwrócić uwagę na to, że wersja SP ma tylko bardziej ekskluzywne wykonanie i wyższą cenę, które to w żadnym stopniu nie przekładają się na osiągi, ani nawet mniejszą masę. Więc używanie takiej wersji w sporcie byłoby wyjątkową rozrzutnością.

Re: MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

Gość portalu: Seba,R1 napisał(a): > polskie teamy racingowe takie maja. Że tak spytam - które teamy? Z tego co wiem, ani jedan R1 SP nie jeździ w sporcie w Polsce. Szymon

Re: MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

w tym nie chodzi o to, co ja napisalem, tylko co napisal ktos inny i czego komus jeszcze innemu nie chcialo sie przeczytac.

Re: MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

ty, gosciu, odkryles ameryke z ta szywnością - a tak samo bedzie przy przekroju owalnym, albo trojkatnym?

Re: MV Agusta F4 1000 S. Buongiorno Principessa

To nie swiadczy dobrze o tej marce,moim zdaniem R1 SP wcale brzydsza nie jest a technicznie nawet lepsza od MV,cena 17500euro to ok 70tys zyla,wiec porownywalna.Auguste mozna kupic zawsze a SP byla limitowana,tylko 500sztuk skierowano na Europe,polskie teamy racingowe takie maja.To sprzet

Re: Prototyp JJ2S X4 500 w Genewie

, niemniej widać fachową rękę projektanta. Ma szanse jako produkt niszowy dla bogatych kolekcjonerów, z ceną 20.000+ E, w takiej niszy, jak amerykańskie customy czy Bimota lub MV Agusta. Mała produkcja, duży zysk jednostkowy.

Włosi pariasami? to kim ty jesteś

żałosny polaczku? FIAT, Lancia, Alfa Romeo, Ferrari, Lamborghini, Ducati, Moto Guzzi, Cagiva, MV Agusta, Olivetti, Parmalat, Iveco, Laverda, Ferrovaria, Lampre, Mapei, Benetton, Marazzi, Ferrero, Beretta, Campagnolo, Bulgari, Fazioli, Miche Gios, Lucchini i wiele, wiele innych. Mój Boże - te

najdrozszy i najszybszy motocykl swiata

...z tych do kupienia :) www.scigacz.pl/MV,Agusta,buduje,najdrozszy,motocykl,swiata!,2257.html

być nierobem, buahahah

Hmm - więc takie firmy/marki jak FIAT, Lamborghini, Ferrari, Maserati, Lancia, Alfa Romeo, Ducati, Moto Guzzi, MV Agusta, Piaggio, Laverda, Pirelli, Olivetti, Agip, Parmalat, Mapei, Marazzi i SETKI innych stworzyły nieroby. co innego Polacy - tytany pracy - to, że w ich kraju pracuje stosunkowo

Re: A może Ducati ??

... www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20%20A/MV%20Agusta%20F4%201000%20Senna%20%20%204.jpg

Re: Kupilem Suzuki

alez skad - to jeden koncern cagiva-mv agusta-husqvarna, przy czym te ostatnie produkty sa wyjatkowo udane

Re: noo ladne cacko...

pl.youtube.com/watch?v=BPJKHRPrnPQ Ta rekalma tez jest fajna. :D A jezeli chodzi o wygląd, to nic nie umywa sie do starych Ducatów... no, może tylko nowe Ducaty i MV Agusta. PZDR Yamasz :::Puści klamę, ruszy i na

Re: Motodziennik: Bojkot stacji paliw

Subaru się powoli stacza w dół i to coraz mocniej widać.:( Jeśli chodzi o takie marki jak Aprilia, Ducati, MV Agusta, czy KTM to sądzę, że Polacy nie mają o nich za dużo do powiedzenia ponieważ boją się ich awaryjności. Nie wiedzą jak się sprawują takie maszyny i dlatego wolą producentów japońskich

Re: Nie masz racji

W czym nie mam racji? Rekord okrążenia motocyklem: MV Agusta F4 R 312: 7:01.8 Rekord okrążenia samochodem: Radical SR8: 6:55 przy czym to coś ciężko nazwać samochodem, prędzej przypomina bolid F1 A czasy typowo sportowych samochodów dopuszczonych do ruchu ulicznego: Porsche Carrera GT: 7

Re: moto:- demony prędkości

no_okki napisał: > wolno jeździcie, czy prędkości rozwijacie? > no, ale mandat wisi w powietrzuu ;] www.scigacz.pl/MV,Agusta,F4R,312,najszybszy,2799.html Jakby mieć taki to dopiero można być

Suzuki 2005

buuuu... brzydkie. dajcie mi ktos 20 tys ojro na MV AGUSTA!!!!!!! bo to sa chyba najpiekniejsze motory.

Re: Sprzęt marzem - jaki jest twój?

sprzet marzen moich to Mv agusta america z 1971roku 800cm pojemnosci tylko 8,5 tys obrotow 75 konikow okolo 200 na godzinke wlosi stwozyli arcydzielo

Re: hondomania:)

a co z dukatami, mv agusta itd? to sa prawdziwie ekskluzywne mota. hunda jest ok ale bez przesady. jak by mnie bylo stac to bym wolal jezdzic 999, albo F4 Tamburini. bzdury.

Re: Motodziennik: Koniec "kratek"?

strach z jazdy na rowerku z podpórkami? MV Agusta robi świetne motocykle, ale gdyby zmniejszyli cenę do poziomy Ducati to mogło by być lepiej. Żegnaj Buell... . To były fajne motocykle.

Re: ok, oto nowy tygrys...

Czy zakład który robi rocznie ponad 40 000 motocykli można nazwać manufakturką? Ducati, Voxan i MV Agusta to jest manufaktura.W USA Triumph ma roczny przyrost sprzedazy rządu 30% i jest to jedna z lepiej rozpoznawalnycj marek motocyklowych.

Re: Motodziennik: Sztuczki producentów

autokult.pl/2010/07/21/co-to-bylo-za-auto-2/ Te dwie powyższe pokazał Pan Jacek, ale jest jeszcze jedna: autokult.pl/2010/07/30/ferrari-458-italia-po-raz-trzeci/ Teraz o tym co piękne, o motocyklach. Ta przerobiona MV Agusta nie

Re: Koniec tej paranoi!

MV agusta f4 ale jezdze nia tylko pózno w nocy;) pozdrowienia dla wszystkich motocyklistów co maja i nie maja i miec nie musza.. gryźli

Re: Świat Motocykli vs. Motocykl

ach joe bar... komix, plakat... było super. teraz nędza. jak zimować moto, MV agusta za 400 000zł ktorego sie i tak nie da lupic w polsce, dziawer na wszytskim na gumie, babilon i syf

Re: kobieta i milosc do scigaczy...

osobiscie uwazam, ze warto cos nie cos wiedziec..nie tylko,np. ze sprzecik fajnie wyglada.. Angelina Jolie kupila MV Agusta.. przyznam jako kobieta, ze musi sie ten zestaw niezle komponowac ;)

Re: Jadowity obiekt pożądania

trzeba było kupić magazyn "Motor" jakieś 2-3 tygodnie temu, gdzie byl artkuł pt. "szybciej do rozumu", i tam wypowiadał się pan Dziewulski i pokazył swoje nowe MV AGUSTA sprowadzone na zamówienie P.S - w "legendach motoryzacji" na TVN TURBO pokazywał kiedyś swoje trzy corvetty <wow>

Zdecydowanie nie

Chyba, że rame zastąpisz z plastiku itd. A tak poważnie MvAgusta Mamba jest tak wychudzona, że siemano i i tak swoje waży tak samo z innymi moto. Aby ni straciła swojego wyglądu i czesci itd niemożliowe jest wychudzenie chyba, że koleś ma znajomości w nasa i z jakich ultra lekkich stopow jest

Re: A widzieli nowa Yamhe RD500 ??

Przyjrzyj się tylko zdjęciom. Zwłaszcza nierównościom na przednim kole, "rysunkowej" wnęce za przednim kołem (przed silnikiem), zaadoptowaniu naciągów tylnego koła z innego zdjęcia (nawet wklejone pod złym kątem), przedniej lampie od MV-Agusta, fragmentem ramy od R1... Fantazja grafików nie

Re: Świat Motocykli vs. Motocykl

Gość portalu: brembo napisał(a): MV > agusta za 400 000zł ktorego sie i tak nie da lupic w polsce, dziawer na > wszytskim na gumie, babilon i syf bo wiecie jak to bylo napiszane z pierwszych nr po przejecie przez agore SM nigdy nieoderwie sie polskiej rzeczywistosci a jak my mamy

Re: YAMAHA YZR 1 2004

Moze i sa równie piekne i mocne moto ale mnie właśnie sie podoba Yamaha R1 to moje osobiste zdanie i to ten motocykl jest dla mnie najlepszy i nie zamienie go na zaden inny. No ewentualnie MV Agusta F4 moze nie jest tak mocna, ale wyjatkowo piekna, jadnak wygórowana cena ostudza najmniejszy

Czy SP 2 to motor dla mnie?

57 kg. Moj chlopak nie chce mi doradzic chociaz sam jezdzi MV Agusta F4. Czy myslicie ze to motocykl dla mnie? Czy sa tu moze kobiety ktore maja jakies doswiadczenie z motocyklami? Z gory bardzo dziekuje za wasze odpowiedzi. Aga

Re: Isle of Man Tourist Trophy 2007

prawda mojego faworyta ale liczę ze po tegorocznym TT bedzie głośno o Finnegan'ie i MvAgusta na której wystartuje w superstockach. Może mniej wybitny, ale napewno bardzo egzotyczny sprzęt pojawi się w wyścigu Senior TT. Fabrice Miguet wystartuje na Voxanie. W tym roku z racji setnego jubileuszu

Re: Pmóżcie

Vallelunga 23/24 giugno Honda Day Circiut Monza 30 giugno/1 luglio Honda Varadero Adventure Touring Pirenei 6/10 luglio Raduno Internazionale Honda Goldwing Pratovecchio (AR) 5/7 luglio Raduno MV Agusta F4 Cascina Costa 16/17 giugno Triumph Day Varano de Melegari 27/28 maggio Yamaha Fest Misano

Re: V-Strom 1000. Pierwsze 800 km. Mini test.

nieco od tego co prezentuje np. GSXR czy VFR nie mówiąc o MV Agusta. Druga rzecz to klamka sprzęgła, którą trzeba dość mocno naciskać. Sprzęgło jest hydrauliczne więc powinno chyba działać lekko, a działa tak sobie. Pewne utrudnienie występuje przy zmianie ustawienia szyby. Trzeba wtedy

Nowe SPRZĘTY - już widzałem!

. GSXR-1000 Yoshimura LIMITED EDITION - maszyna posiadająca zmierzone na kole 218KM w zasadzie wygląda tak samo poza innymi tarczami hamulcowymi, wydechem i kolorem. MV Agusta 1000 LIMITED EDITION - trafiło mi się pooglądać model nr 01 z serii 99 wyprodukowanych. Całkowicie węglowe owiewki, bak oraz

ZOBACZ TEŻ WIDEO