ducati multistrada 1000 zawieszenie tylne

Sędziuje Piotr

Nierówna walka: KTM 1290 Super Adventure, Ducati Multistrada 1200 Enduro, BMW R 1200GS

Nierówna walka: KTM 1290 Super Adventure, Ducati Multistrada 1200 Enduro, BMW R 1200GS

Wielkie, luksusowe, szybkie i wielozadaniowe. Można robić z nimi wszystko, ale na pewno nie można się z nimi nudzić. Porównujemy trzy najpotężniejsze motocykle z gatunku "turystyczno-przygodowych".

Ducati Multistrada 1200S | Brzydkie kaczątko

Nową Multistradę przetestowałem w sposób bezwzględny i bezlitosny. W trzy dni pokonałem 1600 kilometrów, z czego ponad sto na torze Poznań a kolejne sto w terenie, nieopodal największego w Europie poligonu w Drawsku Pomorskim. Multistrada zadebiutowała w roku 2003. Obecnie to jeden z najlepiej rozpoznawalnych modeli w stajni Ducati, motocykl, który wyznaczył nowe trendy i wskazał nieznany wcześniej, niezwykle ciekawy kierunek rozwoju jednośladów.

Porównanie - Ducati Multistrada 1200S Touring i KTM 990 SM-T Limited Edition

"Wygodne jak enduro i zwinne jak sport?" Gdyby to miało być ostatnie pytanie w Milionerach, można by już myśleć o wakacjach na Bora Bora. Odpowiedź jest oczywista.

Ducati Multistrada Granturismo, Honda Crosstourer 1200 DCT, KTM 1190 Adventure, Triumph Tiger Explorer XC | Test 4 turystycznych enduro

Ducati Multistrada Granturismo, Honda Crosstourer 1200 DCT, KTM 1190 Adventure, Triumph Tiger Explorer XC | Test 4 turystycznych enduro

się, że jeszcze w dniu wyjazdu posłuszeństwa odmówiło elektroniczne zawieszenie Ducati, przelało to czarę goryczy. Na szczęście potem wszystko zaczęło iść jak z płatka. Importer Ducati w sojuszu z krajowymi dilerami niemal wyszli z siebie, aby zażegnać problem z czujnikiem tylnego zawieszenia. Awaria

Ducati Diavel Carbon vs Yamaha Vmax | Moc w kroku

Ducati Diavel Carbon vs Yamaha Vmax | Moc w kroku

, lecz przy tym łagodnie pracujący silnik V4 nie wytwarza choćby najmniejszych nieprzyjemnych wibracji, nawet przy zaledwie 1000 obrotów na minutę. W siodłach czujemy się wygodnie, choć każdy inaczej. Ducati jest jak naked, ale z gościnnym "siodliskiem". Szeroka kierownica, wąska talia