carbon ducati

Carbon Ducati

Carbon Ducati

Carbon Ducati, czyli marka sama w sobie. Ducati już nie raz udowodniło, że pewne rzeczy tylko wydają się niemożliwe. Za sprawą ,,cudów” czynionych we włoskich fabrykach, to jedno z bardziej znanych przedsiębiorstw motoryzacyjnych na świecie udowadnia, że wiele z dotychczas znanych praw przestaje obowiązywać. A najlepszym tego dowodem jest właśnie model Carbon Ducati. Dynamiczny i o opływowych kształtach. Prowadzi się niejako intuicyjnie, a moc i prędkość dają niesamowite wrażenie.

Carbon Ducati - liczy się wygląd. Projekt modelu Carbon jest wyjątkowy. Obok tego motocyklu wprost nie sposób przejść obojętnie. A wielu właścicieli jeszcze długo po zakupie przygląda się mu z zachwytem. Doskonale wykończony z wykorzystaniem najlepszych materiałów. Opływowe kształty oraz bardzo wygodna kanapa to cechy wyróżniające Carbon Ducati.

Carbon Ducati w mieście i poza nim. W gąszczu miejskiej dżungli Carbon Ducati sprawdza się świetnie. Prowadzi się łatwo i ma dobre przyspieszenie. Jest zwinny i nie brakuje mu dynamiczności. Nie oznacza to jednak, że poza miastem jego blask blednie. Wolna przestrzeń to okazja do równie wielkich wrażeń. Na szczęście motocykl świetnie sprawdza się na ostrych polskich zakrętach, a do układu hamulcowego nie można się w ogóle przyczepić.

Ania Jędrasiak

Ducati Diavel Carbon 2016

Ducati Diavel Carbon 2016

Diavel będzie kolejnym motocyklem, który zmieni się w ofercie marki na kolejny sezon.

Ducati Diavel Carbon vs Yamaha Vmax | Moc w kroku

Na dwóch najbardziej nieokiełznanych, ekskluzywnych, wymykających się wszelkim prawidłom motocyklach próbujemy doścignąć świt. Przyspieszenie Yamahy zapiera dech, a Ducati nawet w zakręty wchodzi z całą mocą.

World Ducati Week 2012

Najsłynniejsi kierowcy wyczynowi Ducati spotkają się na torze Misano, we Włoszech, by palić gumy Diavelami w specjalnej wersji Carbon.

Ducati Diavel Carbon na 2016 nadchodzi

Ducati Diavel Carbon na 2016 nadchodzi

Nowości Ducati wprost z ECIMA 2016 na żywo

Nowości Ducati wprost z ECIMA 2016 na żywo

959 Paniagale , Hypermotorad 939, Monster 1200R czy piekielny Diavel Carbon to przykłady premierowych modeli na rok 2016. Oczywiście Ducati zapowiada, ze to nie koniec niespodzianek na kolejny sezon. nadal czekamy na Diavela napędzanego pasem czy mał Scramblery. Prezentacja wszystkich dziewięciu

World Ducati Week | Rekord wyrównany

World Ducati Week | Rekord wyrównany

obecnych zawodników Ducati (MotoGP i SBK) Diavel Drag Race by Tudor na motocyklach Ducati Diavel Carbon. Zwyciężył Regis Laconi (były zawodnik SBK), drugi był Matteo Baiocco (kierowca testowy SBK), trzeci Andrea Dovizioso (Moto GP Ducati Team), czwarty zaś Michele Pirro (kierowca testowy Ducati Team w

Tematy motocyklowe

rejestracji bateria ktm bridgestone s20 bmw s1000xr bmw r35 bmw r1200gs bmw r 1200 r bmw r 1100 bmw hp2 bmw hp4 bimota tesi crash test motocykla crosstourer czeski motor czterocylindrowy custom chopper polska cb hornet carbon ducati can

Test Ducati Diavel | Guwernantka i troglodyta

Test Ducati Diavel | Guwernantka i troglodyta

pięknie uwidocznić okazałe, tylne koło z oponą o szerokości dziewięciu cali (jeszcze okazalsze jest w wersji Carbon). Co prawda wydaje się, że przez ten zabieg Ducati stało się głośniejsze, ale być może to Diavelowi przystoi. Bo chyba właśnie taki ma być: egocentryczny, narcystyczny i odrobinę próżny

Nowy Ducati Diavel | Diabeł tkwi w szczegółach [wideo]

Nowy Ducati Diavel | Diabeł tkwi w szczegółach [wideo]

Ducati Diavel poddany został wielu znaczącym modyfikacjom. Przede wszystkim ulepszono silnik. To wprawdzie nadal Testastretta, 90-stopniowy L-twin o pojemności 1198 ccm, ale zmodyfikowano w nim zawory dolotowe i wylotowe oraz wprowadzono - jak to ujęto w komunikacie prasowym - "radykalną

Zabrze motocyklową stolicą

Zabrze motocyklową stolicą

europejskich celebrytów. Na wystawie będzie można zobaczyć model ROCKET III ROADSTER, czy THUNDERBIRD STORM . Ta sama firma pokaże motocykle DUCATI między innymi model DIAVEL CARBON , czy SF 848. Natomiast liderem w sprzedaży w roku 2012 ku zaskoczeniu wszystkich był polski producent Arkus & Romet z Dębicy

Kawasaki GTR 1400 | Beczka miodu

Kawasaki GTR 1400 | Beczka miodu

Prędkość maksymalna: 260 km/h Zużycie paliwa: 5,8 l/100 km   Tekst Lech Potyński | Zdjęcia Kawasaki | Publikacja ŚM 01/2010   ZOBACZ TAKŻE Ducati Diavel Carbon vs Yamaha Vmax | Moc w kroku Honda VFR 750/800 | Wzorzec na lata Kalendarz imprez motocyklowych

Szybka akcja z Motor Show 2012

Szybka akcja z Motor Show 2012

, BMW, CAN - AM, CITROEN, DUCATI, FERRO, FIAT, FORD, FORD MUSTANG SHOW, GILERA HARLEY DAVIDSON, HONDA, HUSABERG, HYUNDAI, KIA, KTM, KYMCO, JEEP, JUNAK,  LANCIA, LOTUS, MAZDA, MERCEDES, MICROSOFT, MITSUBISHI, NISSAN, PACHURA MOTOR CENTER, PEUGEOT, PIAGGIO, PORSCHE, RANGE ROVER, ROMET,  SKODA

Ducati Diavel Carbon vs Yamaha Vmax | Moc w kroku

Każdy z nich coś w sobie ma. Rozpatrywanie tego, który lepszy nie ma sensu, choć i tak wciąż będą pojawiać się właśnie takie pytania. Dla mne są kwintesencją motocyklizmu. Pasja. Uczucie. Moc. Już wiem na co warto pracować i odkłądać kapitał.

Re: Ludzie, zastanówcie się co piszecie!

zawsze jest idealne dla wszystkich! Co dopiero powiedzieć na przeróbki w stylu wachacz od Ducati 998 lub Hondy VFR , przednie zawieszenie od GSXR zgrany z ramą od SV: www.sv650.org/pic30/sm%20IMG_9042.jpg a wszystko to latające po torze? "Hi John, I got the carbon tank nearly finished over the

ZOBACZ TEŻ WIDEO